WTW با حمایت کارمندان خود یک دوره موفق 30 ساله در هند را نشان می دهد

WTW به دلیل فرهنگ کاری فراگیر، جذاب و نوآورانه خود شناخته شده است و به عنوان یکی از بهترین کارفرمایان در این بخش ظاهر شده است.

Logo_WTW

WTW، یک شرکت مشاوره، کارگزاری و راه حل های جهانی، به نقطه عطف 30 ساله سفر خود در هند رسید و آنها به عنوان یکی از غول های صنعت هند ظاهر شدند. همکاران WTW که در سراسر جهان به دلیل ارائه راه حل های مبتنی بر داده و روشنگری در زمینه افراد، ریسک و سرمایه در بیش از 140 کشور جهان شهرت دارند، بزرگترین دارایی آنها در موفقیتی هستند که در کشور به دست آورده اند. هند سومین کشور بزرگ برای کارمندان WTW مستقر در خارج از ایالات متحده و بریتانیا است و این شرکت در محلی حضور چشمگیری دارد. این شرکت همچنین به سازمان ها کمک می کند تا استراتژی خود را تیز کنند، انعطاف پذیری سازمانی را افزایش دهند، نیروی کار خود را انگیزه دهند و عملکرد را به حداکثر برسانند.

از سال 1828، WTW مشتریان را در اولویت قرار داده است. این یک رویکرد مشارکتی برای ارائه هر روز به مشتریان با ارائه یک تجربه One WTW برای آنها است. این به معنای راه‌های جدید و بهتری برای کمک به آنها در حوزه‌های افراد، ریسک و سرمایه، کسب قابلیت‌های پیشرو در صنعت و ارائه راه‌حل‌های هدفمند برای رسیدگی به چالش‌های پیچیده امروز و تغییر فرداها است.

آغاز فروتن

آنچه در سال 1992 به عنوان یک پروژه آزمایشی ساده و چهار نفره آغاز شد، در طی دو سال به شرکتی با 20 همکار گسترش یافت. هزاره نقطه عطفی را برای WTW به ارمغان آورد زیرا آنها شروع به حمایت از تجارت ایالات متحده کردند و سه دفتر خود را زیر یک سقف در Vikhroli آوردند.

به زودی تا سال 2023، مرکز تحویل جهانی WTW هند بیش از 4000 کارمند در چهار مکان دارد، علاوه بر همکاران در تجارت دلالی و مشاوره. این مرکز از مشاغل WTW در سطح جهانی پشتیبانی می کند و برای ارائه بهترین خدمات در کلاس با تمرکز بر فناوری نوآورانه و مدل عملیاتی قوی طراحی شده است.

Sudhir Mahadevapura، مدیر عامل مرکز جهانی تحویل WTW هند می گوید: سه دهه در هند منعکس کننده عمق و مقیاس استعدادی است که این کشور ارائه می دهد. ما متعهد هستیم که از این دارایی ارزشمند برای رشد و تغییر بیشتر تجارت خود استفاده کنیم. همه خدمات ارائه شده ما در حال گسترش است و به ما امکان می دهد بهترین ها را سوار شویم و استعدادهای موجود را رشد دهیم. این زمان‌ها برای ما هیجان‌انگیز است، زیرا به دنبال این هستیم که پایه‌های قوی خود را بیشتر بسازیم.»

فرهنگ کار فراگیر و پر رونق

فرهنگ کاری با پاداش چیزی است که در درجه اول توسط کارکنان ارزش قائل است، زیرا به آنها فرصت می دهد تا شکوفا شوند و به پتانسیل واقعی خود دست یابند.

WTW به دلیل تجربه منحصر به فرد کارمند خود مشهور است. آنها متعهد به ایجاد محیطی فراگیر هستند که در آن کارکنان احساس کنند می توانند خود واقعی خود را هر روز به کار بیاورند و احساس قدردانی کنند. این سازمان همچنین در بازار استعدادها به دلیل ترتیبات کاری انعطاف پذیر و تمرکز کلی بر رفاه کارکنان مشهور است. این، همراه با تأکید شدید بر یادگیری مستمر و فرصت های توسعه شغلی متعدد، چیزی است که WTW را خاص می کند.

آنوپاما سوبرامانیان، مدیر دفتر مشاور عمومی، منابع انسانی و ارتباطات و برندسازی کارفرما، مرکز تحویل جهانی WTW هند می گوید: در WTW، ما قویاً به داشتن محیطی معتقدیم که در آن همکاران بتوانند خود واقعی خود باشند و بنابراین، بهترین های خود را به کار ببرند! من نمونه های متعددی از همکاران را می بینم که هر روز با ارزش های ما زندگی می کنند و کیفیت حمایت از یکدیگر در فرهنگ ما ذاتی است. افراد ما هر روز شکوفا می شوند، پیشرفت می کنند، پیشرفت می کنند و بر مشتریان خود تمرکز می کنند.»

مرکز جهانی تحویل WTW هند به نسبت جنسیتی 1:1 خود افتخار می کند. امسال، آنها با سه جایزه در DivHERSity Awards 2023 که توسط JobsForHer برگزار شد، مفتخر شدند – 3 شرکت برتر بر اساس صنعت – بانک/خدمات مالی/بیمه، 5 روش برتر نوآورانه – استخدام DivHERsity، و 20 روش برتر نوآورانه – برنامه های L&D زنان. آنها همچنین مفتخر بودند که جایزه ملی بهترین برند کارفرما را در کنگره جهانی HRD Times Ascent دریافت کردند.

آنها گزاره ارزش کارمند خود را اینگونه تعریف کرده اند – معتبر، کنجکاو، جسورانه:

‒ معتبر: ما انسان را در هر کاری که انجام می دهیم می بینیم

‒ کنجکاو: با هم به ناشناخته ها قدم می گذاریم

‒ جسور: ما به شدت به کاری که انجام می‌دهیم، نحوه انجام آن و با چه کسی انجام می‌دهیم افتخار می‌کنیم.

دیرن راجپوت، مشاور ارشد، کارگزاری و عملیات خدمات مشتری در WTW می گوید که واقعاً زمان هیجان انگیزی برای پیوستن به این سازمان است. بخشی از میراثی که بیش از 30 سال ساخته شده است قطعاً یک افتخار است. فرهنگ اینجا باز و محترمانه است و من مشتاقانه منتظر سفر آینده خود هستم.»

دیپا واسودوان، که 22 سال با این شرکت کار کرده است، می گوید که فرهنگ WTW بی بدیل است. “در WTW، این فرهنگ است که برجسته می شود – فرهنگی که در آن مشتریان و همکاران در مرکز همه کارهای ما هستند. من 22 سال پیش به این شرکت ملحق شدم و از آن زمان تاکنون شاهد تغییرات قابل توجهی در حرفه ام بوده ام.

WTW هند فرصت‌هایی را برای موفقیت پایدار آشکار می‌کند و چشم‌اندازی منحصربه‌فرد برای کسب‌وکار و کارمندان خود فراهم می‌کند. علاوه بر این، آنها متعهد به سرمایه گذاری بر روی استعدادهای موجود و جدید برای حمایت از رشد تجارت خود در هند هستند.

سلب مسئولیت: محتوای تولید شده توسط WTW هند