سایت ترجمه آنلاین

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، از ابزارهای آنلاین برای کمک به شما سفارش ترجمه در درک و بهینه سازی پست ها برای کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده می کنید . بهترین کلمات کلیدی کلمات کلیدی دم طولانی هستند – به “مترجمان انگلیسی به اسپانیایی در بروکلین ، نیویورک” در بالا توجه کنید؟ – زیرا این دقیقاً کلمه کلیدی مورد علاقه شما است.

برای رتبه بندی سریع پست های خود از کلمات کلیدی معروف با حجم جستجوی زیاد اما رقابت کم استفاده کنید. و فراموش نکنید که از کلمه کلیدی اصلی خود در عنوان پست خود ، از طریق نسخه اصلی پست وب مستر خبر خود و در توضیحات متای خود استفاده کنید. این کار هم برای موتورهای جستجو و هم برای چشم انداز شما کار را آسان می کند ، زیرا آنها می دانند پست شما دقیقاً در مورد چه چیزی است.

همچنین ، فراموش نکنید که در مورد انواع کلمات کلیدی تحقیق کنید. تکرار فقط یک کلمه کلیدی راه را برای یک پست کسل کننده هموار می کند که از چشم اندازهای بعدی لذت نخواهند برد. از ابزارهای خود برای یافتن تغییراتی که در واقع چشم اندازها در جستجوی آنها هستند و “پاشیدن” پست های خود استفاده کنید.

محتوایی که منجر به تولید شود
اگر بازاریابی محتوا فقط مربوط به پست ها بود ، هر چقدر یک بازاریاب تلاش می کرد ، ترجمه تخصصی آنلاین نتیجه نمی داد.

و هیچ راهی بهتر از دانستن اینکه کار می کند بهتر از دیدن سرنخ های بیشتری برای ورود به تجارت ترجمه ، آشنایی با کار شما و تعامل با شما نیست. اما چگونه این اتفاق می افتد؟

شما به ابزارهای تولید سرب ، مانند صفحات فرود ، فرم های اشتراک و آهنرباهای سرب نیاز خواهید داشت.

بگذارید ابتدا تعاریفی برای شما بیان کنم:

صفحه فرود یک صفحه وب مستقل است که یک مشتری با کلیک روی نتیجه جستجو ، ایمیل بازاریابی یا تبلیغ “روی آن فرود می آید”.
فرم اشتراک در هر نقطه از صفحه وب قرار دارد و از کاربران می خواهد داده های خود را برای دریافت ایمیل های تبلیغاتی یا خبرنامه وارد کنند.
هر دو ابزار سرب برای انجام همان کار انجام می شود ، و این می تواند گرفتن ایمیل احتمالی بعد از اینکه آنها به طور بالقوه چیزی را در ازای آن پیشنهاد کردند ، به نام “آهنربا سرب”.

آهنربا سرب چیزی است که مردم در ازای آدرس ایمیل خود انتظار دارند. این می تواند ترجمه گوگل هر چیزی باشد. از یک کتاب الکترونیکی و یک الگو گرفته تا ترجمه رایگان – از آنجا که ما در مورد محتوا در صنعت ترجمه صحبت می کنیم – به عنوان نمونه کار شما.

باز هم ، از ابزارهای جستجوگرها برای یافتن کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید و مطمئن شوید که چشم اندازهای شما به صفحه فرود یا وب سایت و فرم اشتراک شما برخورد خواهد کرد.

آیا اکنون مشتری به دنبال مطالب شما است؟ عالی است ، اکنون شما باید دقیقاً آنچه را که باید انجام دهند به آنها نشان دهید تا راهی را که می خواهید طی کنند ، طی کنند.

یک نسخه بدنی ایجاد کنید که جذاب ، سرگرم کننده برای خواندن باشد ، سود محصول شما را به وضوح نشان دهد و حاوی کلمه کلیدی مورد نظر شما و یک CTA واضح و قابل اجرا باشد. مطمئناً هم کپی تیتر و متن و هم نسخه CTA باید با یکدیگر کار کرده و یکدیگر را کامل کنند. و بله ، شما به هر سه نیاز دارید.

حال ، بیایید فرض کنیم که شما محتوای خود را ایجاد کرده اید و ایمیل موردنظر را به تعداد دلخواه خود گرفته اید چه کاری می توانید بعد انجام دهید؟

توزیع محتوا
تلاش شما برای ساختن محتواهایی مانند پست های وبلاگ ، فیلم ها ، اینفوگرافیک ها ، فیلم های توضیح دهنده ، پست در شبکه های اجتماعی ، حتی عناصر تعاملی مانند بازی ها همگی بی فایده خواهد بود اگر کانالی نباشد که بتوانید آنها را توزیع کنید.

بنابراین ، اول از همه ، شما باید پروفایل های شبکه های اجتماعی ایجاد کنید که مورد توجه مخاطبان شما قرار گیرد و به شما در جذب افراد بیشتر کمک کند و سپس تمام اقدامات لازم را انجام دهید. به عنوان مثال ، تبلیغات بازاریابی مجدد فیس بوک می تواند معدن طلا باشد و به عملکرد بهتر پست های شما در یک صفحه تجاری ساده در فیس بوک کمک کند.

به اشتراک گذاری پست های خود در صفحه فیس بوک تجارت ترجمه خود نیز مفید خواهد بود. از مخاطبان خود بخواهید که پست شما را با پیروان خود به اشتراک بگذارند و از آنها بازخورد یا س generalالی کلی بخواهند که پاسخ و تعامل را تضمین کند.

هرچه تعامل بیشتر باشد ، الگوریتم واکنش بهتری نشان می دهد و این برای همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی صدق می کند.

حال ، اگر یکی از پست های شما عملکرد خوبی داشته باشد ، همیشه می توانید آن را دوباره استفاده کنید و محتوای بیشتری برای توزیع در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود داشته باشید.

بیایید فرض کنیم شما یک پست وبلاگ ایجاد کرده اید که به نظر می رسد هیجان انگیز است اما کاملاً جالب نیست. چرا از آن یک اینفوگرافی درست نمی کنید؟ اینفوگرافیک ها به ویژه هنگامی که در شبکه های اجتماعی منتشر می شوند عملکرد فوق العاده ای دارند:

( منبع )

ارسال محتوای مجدد برای سایر سیستم عامل ها نیز می تواند برای تجارت ترجمه شما بسیار مفید باشد. در نظر گرفتن یک پست در Medium یا نوشتن مقاله برای LinkedIn و پیوند دادن آن به یک پست مربوطه. به همین دلیل است:

گرفتن بک لینک با کیفیت بالا آسان نیست. این فقط روشی برای سرعت بخشیدن به روند کار است ، افراد بیشتری به طور ارگانیک از وب سایت شما بازدید می کنند و مطالب شما را می خوانند و زمان بیشتری را در صفحه شما سپری می کنند.

موارد بالا منجر به این می شود که موتورهای جستجو شما را به عنوان یک منبع ارزشمند و آگاهی روزافزون در نظر بگیرند و اقتدار شما را در ترجمه ترجمه کنند.

اما وقتی نوبت به توزیع محتوا می رسد ، بهترین ها را برای آخر ذخیره کردم:

بازاریابی از طریق ایمیل کانالی است که می تواند با هزینه کمتر و بازگشت سرمایه (و قابل اندازه گیری) بیشتر از رسانه های اجتماعی انجام دهد.

هنگامی که یک سرویس ایمیل پیدا کردید و توانستید لیست ایمیل خود را به میزان قابل توجهی رشد دهید ، ایمیل های بازاریابی ایجاد کنید تا به بازار بفرستید.

این ایمیل ها می توانند خبرنامه هایی باشند که حاوی جدیدترین پست ها یا ایمیل های شما هستند از زمانی که در خدمات ترجمه شما ثبت نام کرده اند ، اطلاعات شما را در مورد پیشنهاد یا سود جدید آگاه می کنند.

یک ایمیل از یک جنبه مهم با پست در شبکه های اجتماعی متفاوت است: این “درخواست” نیست ، به این معنا که وقتی مشتری از آدرس ایمیل خود صرف نظر می کند ، آنها به خوبی می دانند چه انتظاری دارند.

ایمیل بازاریابی در خانه کسی است که ضربه می زند ، و اگر ایمیلی ایجاد کنید که ارزشمند و قابل اجرا باشد ، ضربه خوبی خواهد بود.

جدا از ایجاد محتوای ایمیل که ارزشمند و قابل اجرا باشد ، اطمینان حاصل کنید که سازگار باشید: چشم اندازها انتظار شما را دارند. به این ترتیب ، آنها در مورد زمان و دلیل ورود ایمیل های شما و هدف آنها آموزش می بینند و شما یک برنامه مشخص برای زمان ارسال خواهید داشت.

نکته مثبت: اطمینان حاصل کنید که هنگام خواندن ایمیل خود ، برخی از اقدامات خود را ترغیب کنید و چیز کوچکی را برای این کار ارائه دهید. به عنوان مثال ، شما می توانید چشم اندازها را تشویق کنید تا ایمیل خود را با عزیزان خود به اشتراک بگذارند و این موضوع را در سراسر جهان گسترش دهند.

برای این چشم اندازها یک کد تبلیغاتی منحصر به فرد ایجاد کنید و هر بار که یکی از مخاطبانشان در سیستم عامل شما ثبت نام می کند به آنها پاداش دهید.

در مجموع ، لیست ایمیل شما یکی از مهمترین ابزارها است زیرا احتمالات شما را پیدا نکرده اند و اگر الگوریتم به آنها علاقه داشته باشد ، پست های شما را نمی بینند.

لیست ایمیل شما نقطه تماس شخصی شما با مشتری شماست و شما باید از آن در حد توان خود استفاده کنید.

غذای آماده
به شرط ایجاد محتوای مفید و آموزنده ، بازاریابی محتوا می تواند به همه صنایع از جمله صنعت ترجمه کمک کند.

برای تبلیغ آن در تمام کانالهای لازم و بهینه سازی برای کلمات کلیدی دم طولانی ، به همان اندازه که می خواهید وقت بگذارید. به این ترتیب ، خواهید دید که میزان بازدید شما سر به فلک می کشد و تبدیل شما به استانداردهای مورد نظر می رسد.