کارفرمایان می گویند که اقدام اتحادیه برخی از بنادر کلیدی ساحل غربی را می بندد

اقدامات کارگری باعث اختلال در کار در چندین پایانه مهم بندر ساحل غربی ایالات متحده شده است که همه آنها بخشی از مذاکرات طولانی مدت برای یک قرارداد جدید برای کارگران بارانداز است.

انجمن دریانوردی اقیانوس آرام – که نماینده حاملان اقیانوس و اپراتورهای پایانه در مذاکرات است – در بیانیه‌ای که روز جمعه منتشر شد، گفت: اعضای اتحادیه بین‌المللی لانگ‌شور و انبار “عملیات برخی از پایانه‌های دریایی در بنادر لس‌آنجلس و لانگ بیچ را به طور موثر تعطیل کرده‌اند.” .

PMA گفت که اقدامات مشابه “عملیات ترمینال در بنادر اوکلند، تاکوما، سیاتل و هوئنم را تعطیل کرده یا به شدت تحت تاثیر قرار داده است.”

در همین حال، بخش محلی 13 ILWU – که نماینده کارگران در بنادر لس آنجلس و لانگ بیچ است – گفت که عملیات باربری در بنادر ادامه دارد، اما حدود 12000 نفر از اعضای آن در جنوب کالیفرنیا “نارضایتی خود را به عهده گرفته اند. با موقعیت حاملان اقیانوس و اپراتورهای پایانه.

بدون ارائه اطلاعات بیشتر، گفت که اعضا «در یک نبرد سخت با حامل‌های اقیانوسی و اپراتورهای پایانه‌ها باقی می‌مانند».

ILWU که نماینده حدود 22000 کارمند بارانداز در ساحل غربی ایالات متحده است و PMA از ماه مه سال گذشته در حال مذاکره برای یک قرارداد کاری جدید هستند تا جایگزین قراردادی شود که در 1 ژوئیه منقضی شده بود. ویلی آدامز، رئیس ILWU در بیانیه ای روز جمعه دو طرف گفت. «در حال رسیدن به آنجا هستند» و گزارش‌ها مبنی بر شکست مذاکرات را تکذیب کرد. «ما به یک بسته اقتصادی که تلاش‌های قهرمانانه و فداکاری‌های شخصی نیروی کار ILWU را که صنعت کشتی‌رانی را به سمت سودهای بی‌سابقه رسانده است، به رسمیت نمی‌شناسیم راضی نمی‌شویم. آدامز گفت.

مذاکرات در سال 2014 به مدت 9 ماه به طول انجامید و باعث پشتیبان گیری کشتی ها و کمبود برخی از کالاهای مصرفی شد. این بحث ها سرانجام با مداخله دولت ایالات متحده به پایان رسید، اما بیشتر سال 2015 طول کشید تا صنعت کشتیرانی به حالت عادی بازگردد.

397899322 (1)بلومبرگ

اختلالات روز جمعه به بنادر کلیدی این ایالت که بخش اعظم محموله‌هایی را که از آسیا وارد بزرگترین اقتصاد جهان می‌شود، آسیب می‌رساند. پایانه ها تحت فشار افزایش واردات در دوران همه گیر آسیب دیدند.

این، همراه با عدم اطمینان در مورد مذاکرات، چندین واردکننده را بر آن داشت تا اقدامی پرهزینه را انجام دهند تا برخی از محموله های خود را از ساحل غربی منحرف کنند. و طبق گفته انجمن رهبران صنعت خرده فروشی، که اعضای آن شامل Home Depot Inc.، Target Corp. و Best Buy Co می باشند، تا زمانی که توافقی به تصویب نرسد، از آنها دور خواهند ماند.

OICT در یک مشاوره ایمیلی گفت که پایانه بین المللی کانتینری اوکلند برای این روز “به دلیل پر نشدن مشاغل کارگری در بندر” بسته است.

به گفته مرلین سندیفور، سخنگوی بندر، نیروی کار ناکافی باعث بسته شدن پایانه های دریایی بین المللی اوکلند برای شیفت روز جمعه شد، در حالی که ماتسون، یک پایانه داخلی، عملیات محدودی را انجام می دهد. پیش‌بینی می‌شود این موضوع بر شیفت دوم جمعه نیز تأثیر بگذارد و انتظار می‌رود فعالیت‌های عادی روز دوشنبه از سر گرفته شود.

به طور جداگانه، Trapac LAX – یک ترمینال در بندر لس آنجلس – توصیه کرد که باید یک شیفت را “به دلیل ازدحام” در این مرکز لغو کند. شرکت خدمات دریایی Fenix ​​- یکی دیگر از ترمینال‌های LA – نیز روز جمعه بسته شد و دلیل آن اختلال در عملیات دروازه و محوطه است که مانع از دسترسی رانندگان کامیون به محموله‌های وارداتی می‌شد.

ایان ویلند، مدیر عامل Junction Collaborative Transports، یک شرکت تدارکات که در لس‌آنجلس و لانگ بیچ کار می‌کند، گفت: «رانندگان گزارش می‌دهند که کامیون‌ها فقط در صف نشسته‌اند. “محدودیت حرکت جرثقیل وجود دارد، بنابراین کانتینرها روی کامیون های خروجی از کشتی ها یا شمع ها قرار نمی گیرند.”

سخنگوی بندر لس آنجلس از اظهار نظر خودداری کرد.

ETRise روز MSME 2022 مگا همایش با رهبران صنعت. الان ببین.