WhatsApp Pay: در اینجا تمام مواردی است که شما باید در مورد آخرین بازیکن پرداخت هند بدانید

WhatsApp سرانجام مجاز به ارائه خدمات پرداخت خود در هند شد. این آزمایش در کشور تحت آزمایش بود – WhatsApp از اوایل سال 2018 این سرویس را به صورت آزمایشی در هند ارائه می داد. این تأیید پس از بسیاری از نبردهای دادگاه و موانع نظارتی ارائه می شود.

طبق قوانین جدید ، پرداخت WhatsApp می تواند با استفاده از رابط پرداخت یکپارچه چند بانکی (UPI) که توسط شرکت ملی پرداخت های هند (NPCI) اداره می شود ، فعال شود. مجاز است با کلاهک شماره کاربر شروع شود و سپس پایه UPI آن به تدریج افزایش یابد.

در زیر برخی از س FAالات متداول مورد پرسش قرار گرفته است.

  1. چگونه اوضاع را برای شما تغییر می دهد؟
    اکنون می توانید به راحتی ارسال پیام برای کسی ارسال پول کنید. این سرویس به 10 زبان هندی در دسترس خواهد بود. این مدل از چند بانکی استفاده می کند که یکی از بانک های ارائه دهنده خدمات پرداخت ، بانک ICICI وام دهنده خصوصی است. این محدودیت در قسمت باطن توسط بازیکنانی نظیر بانک دولتی هند ، بانک HDFC و Axis Bank اعمال می شود.
  2. هزینه ارسال پول چقدر است؟
    صفر ، می گوید مارک زاکربرگ. استفاده از این سرویس هزینه ای ندارد. توسط 140 بانک پشتیبانی خواهد شد.
  3. فرد برای شروع به چه مواردی نیاز دارد؟
    زاکربرگ گفت: “تمام آنچه شما نیاز دارید یک کارت نقدی با بانکی است که از UPI پشتیبانی می کند و می توانید بلافاصله آن را تنظیم کنید. می توانید آن را در آخرین نسخه WhatsApp بیابید.” و چون WhatsApp است ، امن و خصوصی نیز هست رئیس فیس بوک اضافه کرد.
  4. احتمالاً پاسخ اولیه کاربر چگونه است؟
    NPCI در مرحله اول تعداد کاربرانی که می توانند از ویژگی پرداخت ها استفاده کنند را به 20 میلیون نفر محدود کرده است. نکته دیگر این است که WhatsApp Pay می تواند 30٪ از حجم کل شبکه UPI را انجام دهد – یک قانون جدید برای همه برنامه های شخص ثالث.
  5. منطق پشت این کلاهک چیست؟
    این هدف برای کاهش نگرانی بانک مرکزی هند از خطرات احتمالی انحصار طراحی شده است. در حال حاضر تخمین زده می شود PhonePe و Google Pay متعلق به Walmart بیش از 30٪ از سهم بازار را داشته باشند و تا سال 2023 به آنها مهلت داده شده است تا آن را کاهش دهند.
  6. چه تعداد کاربر از WhatsApp در مرحله آزمایشی استفاده می کردند؟
    پایگاه کاربری ثبت شده فعلی سرویس 1 میلیون نفر است که از آن در حالت بتا استفاده می کنند.
  7. رهبران کنونی تجارت در هند چه کسانی هستند؟
    بیشتر ارقام PhonePe را در بالای جدول رهبران پرداخت هند قرار می دهند. این برنامه در حال حاضر پرکاربردترین برنامه UPI در کشور است. در ماه اکتبر حدود 835 میلیون تراکنش پردازش شد – سهم بازار تقریباً 40٪ است. Google Pay در رتبه دوم قرار دارد ، با تعداد مربوط به حدود 820 میلیون.
  8. بازیکنان دیگر صحنه در حال حاضر چه کسانی هستند؟
    بازار در حال حاضر مملو از بازیکنانی مانند Paytm ، Google Pay ، PhonePe و Amazon Pay است ، علاوه بر این تعداد اندکی از استارت آپ های محلی دیگر.
  9. چگونه این صنعت را در هند تغییر خواهد داد؟
    به گفته خودیان صنعت ، پیوستن WhatsApp به معاملات پرداخت ها میزان UPI را در هند افزایش می دهد ، جایی که اقتصاد مصرف کننده به شدت به سمت پرداخت دیجیتال تمایل دارد. صنعت انتظار دارد ورود WhatsApp Pay باعث کاهش حجم PhonePe و Google شود.
  10. WhatsApp Pay پس از تأیید NPCI رسمی می شود

    WhatsApp وارد باند UPI می شود

    طبق گزارشی توسط ET ، در تاریخ 5 نوامبر ، شرکت ملی پرداختهای هند (NPCI) به WhatsApp اجازه داد که به صورت درجه بندی شده به صورت مستقیم از طریق United Payments Interface (UPI) کار کند. NPCI گفت ، WhatsApp می تواند با حداکثر پایگاه ثبت شده 20 میلیون در UPI شروع کند. “مارک زاکربرگ” مدیر عامل فیس بوک گفت: “اکنون می توانید به راحتی از طریق WhatsApp برای دوستان و خانواده خود پول ارسال کنید. هیچ هزینه ای وجود ندارد و توسط بیش از 140 بانک پشتیبانی می شود. و به دلیل اینکه WhatsApp است ، امن و خصوصی نیز هست.” در یک ویدیو