Vodafone Idea: Vodafone Idea Jagbir Singh را به عنوان CTO منصوب می کند

Vodafone Idea پس از جدایی ویشانت وورا ، Jagbir Singh را به عنوان مدیر ارشد فناوری منصوب کرد. در یک انتصاب در سطح عالی دیگر ، این شرکت مانیش سانسی را به عنوان مدیر ارشد جدید حقوقی معرفی کرده است. انتصاب سینگ در زمانی انجام می شود که اپراتور مخابراتی در تلاش است کیفیت شبکه را کاهش دهد تا از خلوص مشترک جلوگیری کند. سینگ اخیراً مدیر ارشد فناوری اطلاعات در Smartfren Telecom ، اندونزی ، مسئول شبکه ، سیستم عامل های دیجیتال / سیستم عامل های دیجیتال و تجارت شرکتی بود.

سانسی پس از استعفای کومار داس ، نقش رئیس ارشد حقوقی را بر عهده می گیرد. راویندر تککار ، مدیرعامل Vodafone Idea ، در یادداشت داخلی گفت: “به دنبال اعلام ما درباره ترک ویشانت. خوشحالم که به شما اطلاع می دهم که جگبیر سینگ به عنوان مدیر ارشد فناوری به ما خواهد پیوست.”

افراد آشنا به این موضوع گفتند که در Vodafone Idea ، به ویژه در 16 حلقه اولویت دار که Vodafone Idea می خواهد مشترکان جدیدی بدست آورد ، به روز رسانی و گسترش شبکه می پردازد. تککار ، که مدیرعامل نیز است ، گفت: “جگبیر یک متخصص فن آوری مخابرات باتجربه با بیش از 30 سال تجربه در سراسر هند و جنوب شرقی آسیا است ، جایی که او CTO گروهی با اپراتورهای مخابراتی مختلف بوده است. او سیستم عامل های فناوری را در سراسر 4G هدایت کرده است LTE ، 3G / 2G ، مرکز داده ، Open RAN ، IP / MPLS ، CDN ، NFV / SDN ، OSS / BSS برای شبکه های تلفن همراه ، خط ثابت و سازمانی. ”

سینگ پیش از این به عنوان مدیر فناوری گروه در Reliance Jio کار کرده بود – جایی که او به شرکت در راه اندازی خدمات 4G و سامسونگ و ایرتل کمک کرد. تاكار گفت كه سینگ منجر به تحولات بین المللی و فن آوری بین معماری شده و در كاربردهای گسترده و گسترده شبکه 4G نقش داشته است. وی گفت: “جگبیر یک رهبر فناوری بسیار شناخته شده است و دارای اعتبار ، شهرت قابل توجهی در صنعت و تخصص عملیاتی عمیق است.”