Vodafone Idea قصد دارد از طریق استراتژی شریک به منظور توسعه تجارت شرکت ، به یک “فناوری” تبدیل شود

دهلی نو: Vodafone Idea گفته است که هدف آن تبدیل شدن به یک “techco” یا یک شرکت فناوری با همکاری با شرکای مختلف برای ساخت یک اکوسیستم محصولات و خدمات برای شرکت های کشور است.

Abhijit Kishore ، مدیر شرکت و مدیر Vodafone Idea ، به ET گفت: “از طریق تلفن ، ما در تلاش هستیم تا” یک فناوری “برای همگام سازی با نیازهای متغیر شرکت ها باشیم. “این فضایی است که مشارکت مفید خواهد بود.”

اپراتور مخابراتی برای ایجاد یک بازار کامل برای محصولات خود و راه حل هایی برای شرکت های بزرگ ، کوچک و متوسط ​​، رویکردی با همکاری شریک را در پیش گرفته است. کیشور گفت که Vi در حال ایجاد یک بازار شریک برای دستگاه ها ، برنامه ها ، نرم افزار ، مشاوره ، یکپارچه سازی سیستم و شبکه برای ساخت اکوسیستم است.

وی گفت: “به عنوان تلفن ارتباطی ، ما واقعاً نمی توانیم تخصص داخلی را داشته باشیم.”

این مقام اجرایی گفت که اینترنت اشیا ((اینترنت اشیا) ، Cloud ، SDN-WAN از جمله فرصت های ارائه دهنده خدمات تلفن در دامنه شرکت بزرگ است. در حوزه شرکت های کوچک و متوسط ​​، وی گفت که تصویب “دیجیتال” فرصت هایی را برای شرکت بزرگ ارائه می دهد.

تلفن و همچنین با ارائه خدمات امنیتی مدیریت شده خود ، بر ایجاد امنیت به عنوان یک سرویس در کشور تمرکز دارد. همچنین ادعا کرد که این رهبر در حوزه اینترنت اشیا است که توسط سرمایه گذاری های سنگین پشتیبانی می شود. وی گفت: “ما از راه حل IoT درجه سازمانی در زمینه آب و برق ، خواندن متر ، تولید ، کشاورزی و اتومبیل سه تا چهار چهارم از هر کس دیگری در کشور جلوتر هستیم.”

Vodafone Idea از نظر عمودی خودرو صعودی است و در حال حاضر در حال مذاکره پیشرفته با یک بازیکن اصلی برای اتصال کل فرایند مهندسی با استفاده از شبکه 4G خود است.

“ما به زودی PoC انجام خواهیم داد … گروه وودافون یکی از رهبران اروپا است. و ما در حال تلاش برای انجام این کار در هند با سازندگان بزرگ خودرو هستیم تا ببینیم چگونه کل فرآیند مهندسی را با استفاده از فناوری 4G انجام می دهیم. ما واقعاً به فناوری 5G نیازی نداریم و امروز می توانیم این کار را انجام دهیم. ”

کیشور گفت که اپراتور مخابراتی قصد دارد به فضای اینترنت اشیا مصرف کننده برسد. “یک فرصت بزرگ برای ما وجود دارد.”

Vodafone Idea ، که با نام تجاری Vi عرضه شد ، اخیراً گفته است که انتظار دارد سهم بازار 54 درصدی خود را در فضای ارتباطی IoT telco حفظ کند که انتظار می رود 10 برابر رشد کند. همچنین انتظار می رود 10-12٪ سهم بازار در فضای اینترنت اشیا بدون اتصال را بدست آورد.

ارائه خدمات ابری یکی از محورهای اصلی و استراتژیک شرکت ارتباطات تلفنی است و همکاری های استراتژیک خود را با Colocation ، ارائه دهندگان IaaS و ارائه دهندگان SaaS آغاز کرده است. این برنامه با شرکای Google ، Microsoft ، AWS و CtrlS پیشنهادات متمایز را ایجاد می کند.