Vodafone Idea از افزایش تعرفه های تلفن همراه در حال حاضر ناپایدار طفره نخواهد رفت: Ravinder Takkar، MD

بمبئی | KOLKATA: Vodafone Idea (Vi) گفت که برنامه های خود برای افزایش 25000 کرور روپیه پاسخ مثبت دارند و قرار است ظرف دو تا سه ماه به نتیجه برسد.

“ما در حال مذاکره با چندین طرف ذینفع هستیم تا از طریق بدهی و سهام عدالت سرمایه جمع کنیم. راویندر تککار مدیرعامل راویندر تککار در مورد پس از درآمد گفت: سطح بهره بسیار خوب بوده و بحث های در حال انجام به خوبی پیش می رود … ما امیدواریم که جمع آوری کمک های مالی حداکثر طی دو تا سه ماه نتیجه بگیریم … ما نسبت به این امتیاز بسیار خوشبین هستیم. ” روز جمعه با تحلیلگران تماس بگیرید.

ET گزارش داده بود که وی برای جمع آوری وجوهی که به صندوق های اعتباری مانند Oak Hill Advisors ، Marathon Asset Management ، Spectrum Asset Management ، Anchorage Capital و Management Investment Investment و همچنین شرکت های سهام خصوصی مانند Blackstone و شرکت های بازسازی دارایی کمک کرده است برای گسترش شبکه ها و پرداخت حقوق ناخالص تعدیل شده استفاده می شود.

تککار گفت که وی از افزایش تعرفه های تلفن همراه “ناپایدار” در حال حاضر شانه خالی نخواهد کرد.

وی گفت: “ما پیش از این تعرفه های پیاده روی را پیش گرفته ایم (در دسامبر 2019) و دیگر از انجام این کار اجتناب نخواهیم کرد و اطمینان داریم که دیگران ما را دنبال خواهند کرد زیرا نرخ های فعلی ناپایدار هستند و قیمت ها باید به سرعت بهبود یابد.”

گوپال ویتال ، مدیر اجرایی بهارتی ایرتل در اوایل این هفته گفت که تعرفه ها باید افزایش یابد ، اگرچه او اظهار داشت که شرکت مخابراتی تحت هدایت سونیل میتال نمی خواهد حرف اول را بزند.

سهام Vi در روز جمعه 4.4٪ به 8.75 Rs در BSE صعود کرد ، یک روز پس از آنکه شرکت تلفنی گفت ضرر خالص آن در سه ماهه دوم به 7203.4 کرور از 25،467 کرور در اولین بار کاهش یافت ، این امر به کاهش هزینه ها و کاهش هزینه های کاهش ارزش کمک کرد.

تاكار تخمین می زند كه دولت به زودی در مورد تعیین قیمت های كف نظر مطلوبی خواهد گرفت ، كه همراه با افزایش تعرفه ها ، سلامت بخش را افزایش می دهد و درآمد متوسط ​​هر کاربر (ARPU) را به سطح 300 روپیه می رساند.

VP ARPU در سه ماهه منتهی به سپتامبر 119 روپیه بود در حالی که ایرتل رقیب 162 روپیه بود.

تنظیم کننده در حال رایزنی با شرکتهای مخابراتی و سایر ذینفعان در مورد محاسن ایجاد یک قیمت کف برای بخش پر از بدهی است.

تککار افزود: “رایزنی های مداوم درباره قیمت کف (برای نرخ داده ها) کسی را از افزایش تعرفه ها متوقف نمی کند ، اما زمان آن باید درست باشد … ما می توانیم به شما اطمینان دهیم که تصمیم افزایش تعرفه دور نیست.”

Vi تا بیش از 50،000 کرور حقوق ناخالص تعدیل شده قابل پرداخت برای بیش از 10 اقساط سالانه تا 31 مارس 2031 دارد. در حالی که شرکت های مادر این شرکت – Aditya Birla Group و Vodafone Group Plc – سرمایه جدیدی سرمایه گذاری نخواهند کرد ، Vodafone مستقر در انگلیس مقداری پول برای پرداخت حقوق AGR در نظر بگیریم.

آکشایا موندرا ، مدیر ارشد مالی گفت: “تعادل 6300 کرور از Vodafone Plc تعلق می گیرد … اما موج بعدی دریافتی از طرف مادر مشترک انگلیس نسبت به حقوق AGR فقط پس از 31 مارس 2022 زمانی که قسط بعدی به پایان می رسد اتفاق می افتد.”

موندرا گفت ، این شركت قصد دارد پوشش 4G را گسترش دهد ، اما این تصمیم با اتكاع وجوه اتخاذ می شود.

تککار از مجموعه جدید برنامه های پس از پرداخت رقیب Reliance Jio استقبال کرد ، اگرچه وی گفت که این نشان می دهد که طرح قبلی مورد توجه مشتریان قرار نگرفته است.

وی افزود: “مشتریان پس از پرداخت از حساسیت کمتری نسبت به قیمت برخوردار هستند. تمایل آنها به چسبندگی بسیار بیشتر است. ” “جیو یک طرح پس از پرداخت به طور قابل توجهی کمتر از ما داشت. هیچ جلب توجهی نکرد … این یک نشانه واضح برای حرکت به سمت ARPU بالاتر است و یک استراتژی خوشامدگویی است. ”