VIL در یادگیری ، فضای سلامتی برای پیشنهادات دیجیتال به مشتریان ثبت نام می کند

دهلی نو: Vodafone Idea (VIL) روز جمعه گفت که با چندین شریک در زمینه یادگیری و پیشرفت ، فضای سلامتی و سلامتی همکاری کرده است تا مجموعه ای از محصولات و خدمات دیجیتال را با مزایای انحصاری برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد. این اقدام اپراتور مخابرات را قادر می سازد تا تعامل دیجیتال را افزایش دهد ، جریان درآمدی در آینده ایجاد کند و یک تمایز تجاری ایجاد کند ، علاوه بر اینکه آن را به عنوان یک پلت فرم بزرگتر از خدمات دیجیتال فراتر از پیشنهادات تلفن اصلی قرار داده است.

مشارکت های استراتژیک VIL با بازیکنان در زمینه های یادگیری و مهارتهای بالقوه ، بهداشت و سلامتی و تجارت باعث می شود که مزایا و پیشنهادات اضافی را به مشتریان ارائه دهد.

“این شرکت با upGrad ، Udemy ، Pedagogy ، cure.fit ، 1mg ، MFine ، Eunimart و دیگران همکاری های مشترکی را انجام داده است و قصد دارد در هر یک از این مناطق شرکای بیشتری داشته باشد تا کاربران Vi بتوانند از این بازیکنان پیشنهادات انحصاری دریافت کنند.” VIL در بیانیه ای گفت.

راویندر تککار ، مدیرعامل Vodafone Idea گفت ، “یکی از ارکان اصلی استراتژی تجارت VIL ، ایجاد مشارکت و جریان درآمد دیجیتال در بخشهای مختلف است. این به ما کمک می کند ارزش بیشتری برای مشتریان خود داشته باشیم و فرصت های رشد را برای تجارت فراهم کنیم.”

وی افزود ، با این کار ، این شرکت در حال ارائه طیف وسیعی از خدمات عصر جدید برای رفع تغییر دیجیتال در رفتار مشتری است.

تککار گفت: “از طریق همکاری ما با رده برتر در زمینه های کلیدی مورد علاقه مشتری مانند یادگیری و مهارتهای بالقوه ، سلامتی و سلامتی و کمک به تجارت ، Vi اکنون بستری از خدمات را برای مشتریان ما ارائه می دهد”.

برای استفاده از مزایا ، مشتریان VIL باید برنامه Vi را بارگیری کنند. این شرکت گفت که این پیشنهاد برای همه کاربران پیش پرداخت ، پس از پرداخت وی در دسترس است و به هیچ طرح یا بسته ای متصل نیست.