u u capital: U GRO Capital مستقر در بمبئی احتمالاً Religare Finvest را با قیمت 400 کرور خریداری می کند

بمبئی: به گفته منابع ، U GRO Capital مستقر در بمبئی ، که توسط پیشکسوت صنعت ساچیندرا نات تاسیس شده ، احتمالاً Religare Finvest و Religare Housing Development Finance را با هزینه ای در حدود 400 کرور خریداری خواهد کرد. مردم آگاه از این توسعه ، U GRO Capital یک جدول اجباری را امضا کرده و احتمالاً معامله برای تأیید به بانک رزرو هند (RBI) ارسال خواهد شد.

در اوایل سال جاری بانک رزرو هند (RBI) پیشنهاد TCG Capital را برای به دست آوردن اسلحه Religare Enterprises رد کرد و به این شرکت گفت که یک خواستگار دیگر پیدا کند.

این فروش بخشی از روند حل و فصل بدهی شرکت بود. Religare Enterprise در ابتدا توسط Malvinder و Shivinder Singh ترویج شد که متعاقباً کنترل شرکت را از دست دادند. چندین بانک وام دهنده Religare گفته بودند که معامله قبل از پایان مالی جاری منعقد خواهد شد.

منابع می گویند که این معامله منوط به تأیید وام دهندگان و ناظران است. U GRO و Religare به درخواست ایمیل ET پاسخ ندادند

U GRO Capital ، یک پلت فرم وام برای مشاغل کوچک دارای فناوری ، که توسط مدیر اجرایی سابق Religare Finance ، Shachindra Nath راه اندازی شده بود ، یکی از چهار نامزد کسب RFL بود. به گفته منابع ، سایر داوطلبانی که علاقه خود را ابراز کرده اند شامل سرمایه گذاران جهانی و داخلی از جمله شرکت PE آمریکایی Lone Star ، صندوق احیای مجدد هند (هند RF) است که یک سرمایه گذاری مشترک بین Piramal Enterprises و جهانی سهامدار Bain Capital است.

نات ، که در سال 2016 از سمت مدیر اجرایی گروه در Religare Enterprises کناره گیری کرد ، پس از خرید NBFC ذکر شده و ارائه وام های تجاری ، U GROW را تأسیس کرد.

در حال حاضر كل كتاب وام RFL در 31 مارس 2020 5،300 روپیه است و كتاب SME 52٪ از كل کتاب یا 2،775 کرور روپیه را تشکیل می دهد. رد پست RBI از پیشنهاد گروه TCG برای به دست آوردن RFL ، در آوریل 2020 RFL یک طرح اصلاح شده بدهی (DRP) را برای بازسازی بدهی فعلی خود به ارزش 4600 کرور به وام دهندگان خود ارائه داد.

منابع بانکداری سرمایه گذاری آشنا با معامله گفتند که شرایط پیشنهاد جذاب است که پیشنهاد قبلی توسط گروه Chatterjee (TCG) به رهبری Purnendu Chatterjee به دلیل عدم رعایت معیارهای “مناسب و مناسب” ارائه داده است.

بازوی NBFC Religare پس از اتهامات جمع آوری وجوه توسط برادران سابق Singh که تأثیر قابل توجهی در تجارت وام شرکت چشم انداز داشته است ، با گرد و غبار روبرو شده است.

پیش بینی می شود در چند هفته آینده مروجین پیشین (برادران سینگ) که کمتر از 1٪ سهام (0.88) دارند ، در طبقه بندی “مروج” طبقه بندی نشوند. پس از خروج ‘برادران سینگ’ از هیئت REL در فوریه 2018 ، سهامداران (با هدایت سهامداران نهادی موجود و سهامداران جدید) یک هیئت مستقل نسبت به نظارت و حاکمیت ایجاد کردند.

سو alleged استفاده از وجوه ادعا شده توسط مروجین سابق و وابستگان آنها منجر به این شد که RBI RFL را تحت برنامه اقدام اصلاحی در ژانویه 2018 قرار دهد.