trai: Telcos از Trai می خواهد كه تنظیم طبقه تعرفه داده را تسریع كند

KOLKATA: شرکت های مخابراتی از تنظیم کننده مخابرات خواسته اند که روند تعیین سطح تعرفه های داده را تسریع کرده و تصمیم خود را در مورد تنظیم نکردن برنامه های ارتباطی مانند WhatsApp ، Facebook و Google بررسی کند.

در جلسه هفته گذشته با PD Vaghela ، رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات مخابراتی هند (Trai) ، telcos همچنین از وی خواست که دولت را به حراج موج های با ارزش E & V که برای خدمات 5G ایده آل است ، ترغیب کند.

SP SP کوچار ، مدیر کل انجمن اپراتورهای سلولی گفت: “ما به رئیس جدید اشاره کرده ایم که توصیه های Trai در زمینه تعیین تعرفه داده ها برای چندین ماه در انتظار است و وی به این صنعت اطمینان داده است که موضوع را از نزدیک بررسی خواهد کرد.” هند (COAI) ، نماینده Reliance Jio ، Bharti Airtel و Vodafone Idea.

پس از بحران پرداخت های AGR ، شرکت های ارتباطی در اوایل سال جاری از Trai خواسته بودند تا برای بازگرداندن سلامتی بخش پر از بدهی ، کف تعرفه های داده را در میان سایر اقدامات تسکین دهنده تعیین کند. این در پاسخ به مقاله Trai بود که دیدگاه هایی را در مورد اینکه آیا برای خدمات صوتی و داده ای قیمت کف نیاز است یا خیر.

بستن روند مشاوره در مورد قیمت کف برای سرویس های داده از مهمترین موضوعاتی است که Vaghela برای حل آن نیاز دارد ، با در نظر گرفتن منافع صنعت و مصرف کنندگان.

در طول این جلسه ، شرکتهای ارتباط تلفنی همچنین از Trai خواستند تا وضعیت نظارتی اخیر خود را بازبینی کند که نیازی به تنظیم برنامه های ارتباطی مانند فیس بوک ، واتس اپ و گوگل ، معروف به بازیکنان برتر (OTT) نیست.

ماه گذشته ، Trai ، هرگونه نیاز به مداخله نظارتی در رابطه با حریم خصوصی و امنیت سرویس های OTT را رد کرد ، اگرچه گفت که پیشرفت های بازار باید کنترل شود و در صورت لزوم همیشه می تواند بعدا مداخله کند. جایگاه Trai باعث افزایش چشمگیر این برنامه های ارتباطی شده است که تلاش های تلفن های همراه را برای تحت فشار قرار دادن آنها تحت یک قانون نظارتی تحت فشار قرار داده است.

COAI سپس گفته بود که اقدام ترائی برای معافیت بازیکنان OTT از مسائل امنیتی مانند رهگیری قانونی می تواند امنیت ملی را تضعیف کند. این قانون همچنین اضافه كرد كه تلفنها در مقابل بازیکنان OTT در وضعیت نامساعدی قرار خواهند گرفت ، زیرا آنها باید از قوانین نظارتی و صدور مجوز استفاده كنند كه برای پخش كنندگان OTT اعمال نمی شود.

3

Telcos همچنین امیدوار است که رئیس جدید Trai برای اطمینان از دسترسی زودهنگام امواج باند E & V – که می تواند داده ها را با سرعت فوق العاده انتقال دهد و از این رو برای خدمات 5G ایده آل است ، اطمینان حاصل کند.

کوچار گفت: “ترائی در مورد مسئله باندهای E&V نظر آزادانه ای دارد و ما از آن خواسته ایم که سریعاً حراج این امواج برتر 5G برتر را توصیه کند.”

طی ماه گذشته ، یک جنگ نامه شدید بین شرکتهای فناوری و شرکتهای فناوری برای دسترسی به امواج E & V آغاز شده است.

Telcos می ترسد که هر اقدامی از طرف دولت در زمینه استفاده از این باندها و اختصاص آنها بدون مزایده موجب نقض حکم دیوان عالی کشور شود ، و همچنین به طور بالقوه به شرکتهای فناوری جهانی امکان ورود به فضای داخلی باند پهن موبایل با هزینه کم و درب پشت را می دهد. آنها همچنین می گویند که چنین اقدامی باعث زیان هنگفت درآمد دولت می شود.

اما شرکت های فناوری استدلال می کنند که هر حرکت به حراج مغایر تماس قبلی Trai برای آزادسازی این باند ها خواهد بود.