Trai مهلت 30 روزه را برای سازگاری با افشای تعرفه تمدید می کند

NEW DELHI: تنظیم کننده مخابرات برای رعایت آخرین بخشنامه خود مبنی بر ایجاد تغییر در ساختار ارتباطات تعرفه ای در وب سایت های اپراتورها ، برنامه ها ، مراکز مراقبت از مشتری ، محل فروش و خرده فروشی ها ، مهلت زمان 30 روزه را دارد.

بر اساس آیین نامه انتشار تعرفه که توسط سازمان تنظیم مقررات مخابراتی هند (Trai) ماه گذشته منتشر شد ، شرکت های مخابراتی قرار بود ظرف 15 روز گزارش انطباق را تهیه کنند.

Trai گفته است که تلفن های همراه باید کلیه ارتباطات مربوط به کوپن های تعرفه ای ویژه (STV) ، کوپن های دسته کوچک موسیقی جاز (CV) و بسته های الحاقی را شامل جزئیات مربوط به کوانتوم و نرخ های اعمال شده برای محصولات مخابراتی مانند واحدهای صوتی ، داده ها و پیام های متنی همراه با استفاده کمک هزینه محصولات غیر مخابراتی (در صورت پیشنهادات همراه) و هزینه های فراتر از حد مجاز استفاده.

با این حال ، انجمن اپراتورهای تلفن همراه هند (COAI) ، که نمایندگان Reliance Jio ، Vodafone Idea و Bharti Airtel است ، اظهار داشت که از آنجا که لازم است تغییرات در وب سایت ها و برنامه هایی که به طراحی و پشتیبانی فناوری اطلاعات نیاز دارند ایجاد شود ، این کار در حال انجام است زمان اضافی برای تکمیل

بنابراین ، Trai مهلت داده است تا 2 نوامبر.

در نوامبر گذشته ، ترائی مقاله ای را برای رسیدگی به افزایش شکایات از جانب مصرف کنندگان منفرد منتشر کرد که باعث شد این شرکت با هدف افزایش شفافیت در انتشار سفارشات تعرفه ای ، یک بررسی را آغاز کند. گفته شده است كه معمولاً مصرف كنندگان مجبورند با كمبود اطلاعات يا اطلاعات گمراه كننده روبرو شوند كه اين امر به طور قابل ملاحظه اي بر توانايي آنها براي انتخاب آگاهانه تاثير مي گذارد.

Trai به شرکت های مخابراتی مکلف شده است که در طی 15 روز گزارش انطباق و یک گواهینامه خود برای ارائه کلیه ارتباطات در پایان هر سه ماهه مالی مالی ارائه دهند.