Temasek Niva Bupa: Temasek قرار است 130 میلیون دلار در Niva Bupa برای سهام اقلیت سرمایه گذاری کند.

بمبئی: شرکت سرمایه گذاری دولتی Temasek سنگاپور به عنوان پیشتاز برای خرید سهام اقلیت به مبلغ 120 تا 130 میلیون دلار (حدود 985 تا 1070 کرور) در شرکت بیمه درمانی Niva Bupa Health Insurance که اکثریت آن متعلق به شرکت سهام خصوصی هند True North است ظاهر شده است. مردم آگاه از توسعه گفت.

به گفته مردم، دور سرمایه گذاری پیشنهادی به رهبری Temasek احتمالاً ارزش شرکت را در حدود 11000-12000 کرور (1.34 – 1.46 میلیارد دلار) خواهد داشت. آنها افزودند که احتمالاً چند سرمایه‌گذار دیگر در این دور با چک‌های کوچک‌تر به Temasek می‌پیوندند و کل بودجه را به 180 تا 200 میلیون دلار می‌رسانند.

True North در سال 2019 51 درصد از سهام شرکت آنالجیت سینگ مکس هند را در بیمه گر به مبلغ 511 کرور، که در آن زمان به عنوان بیمه درمانی Max Bupa شناخته می شد، به ارزش شرکت 1001 کرور به دست آورد. این شرکت در حال حاضر 54.51 درصد از سهام بیمه سلامت را در اختیار دارد، در حالی که Bupa بریتانیا 44.42 درصد را از طریق یک وسیله سرمایه گذاری در سنگاپور در اختیار دارد. باقی مانده سهام در اختیار کارکنان شرکت است. مردم گفتند که True North سهام خود را در این دور عمدتاً از فروش سهام ثانویه تقسیم خواهد کرد. بخش کوچکی از سرمایه گذاری اولیه خواهد بود و عواید آن به شرکت می رسد.

سلامتی

یکی از این افراد گفت: “شرکت به دنبال یک دور سرمایه گذاری اولیه برای تامین مالی رشد آتی خود است. این آخرین دور جمع آوری سرمایه خصوصی برای شرکت خواهد بود و نیوا بوپا پس از آن به دنبال عرضه عمومی خواهد بود.” با توجه به شرایط فعلی بازار، برنامه های عرضه اولیه سهام احتمالاً در سال آینده شکل خواهند گرفت. با توجه به اینکه بوپا حدود 45 درصد از سهام را در اختیار دارد، فضای کافی برای جذب سرمایه گذار خارجی در دور فعلی و همچنین برای عرضه اولیه عمومی بعدی وجود دارد. “

نیوا بوپا کوتاک ماهیندرا کپیتال را برای تسهیل معامله سرمایه گذاری استخدام کرده بود. True North و Niva Bupa از اظهار نظر خودداری کردند. سخنگوی تمسک گفت: “به عنوان یک سیاست، تمسک در مورد گمانه زنی ها و شایعات بازار اظهار نظر نمی کند.” در دوره نه ماهه منتهی به 31 دسامبر، حق بیمه ناخالص 2738.7 کرور روپیه ثبت کرد.