Tech Mahindra MD CP Gurnani برای ایجاد تغییرات در زمینه کشاورزی ، بهداشت ، آموزش و پرورش برای 5G خفاش می دهد

مدیرعامل Tech Mahindra (MD) و مدیر عامل شرکت CP Gurnani گفت 5G چسبی است که آینده دیجیتال هند را بهم پیوند خواهد زد و رشد چشمگیری در زمینه های پزشکی ، کشاورزی و آموزشی ایجاد می کند و به آخرین مایل متصل می شود.

گورنانی در هند موبایل گفت: “برای من ، 5G نمایانگر فرصت هایی برای هند برای تبدیل هند به جهش است و بخش G آن نیز برای من به معنای گالوانیزه شدن به عمل است … 5G چسبی است که آینده دیجیتال ملت را به هم پیوند می دهد.” کنگره (IMC)

هند هنوز موجهای 5G خود را به حراج نمی گذارد و دولت باند 3300-3600 مگاهرتز را برای نسل بعدی طیف انتخاب کرده است. Gurnani در این رویداد مجازی در روز سه شنبه جزئیات نحوه Tech Mahindra را در مرحله بعدی فناوری توضیح داد.

“این یک فرصت عالی برای هند است. از یک طرف ، Tech Mahindra مایل به همکاری با صنایع تلفنی هند محدود (ITI) است و از طرف دیگر شرکتهایی مانند Jio ، که با استفاده از فن آوری آزمایش کرده اند ، گفته اند که قادر به ارائه 5G در در مقیاس جهانی ، “گفت: MD. “و به عنوان بخشی از ابتکارات ساخته شده در هند ، ما معتقدیم که Tech Mahindra و ITI با هم همکاری خواهند کرد. ما با شرکای محلی کار خواهیم کرد و باید بتوانیم رادیوهای 5G ، دستگاه های 5G و سیستم هسته 5G را با برخی از سیستم های صورتحساب و OSS ، که به خوبی ادغام شده اند ، “گفت Gurnani.

وی تأکید کرد که چگونه دانشگاهها مجازی شده اند.

Tech Mahindra در آزمایشگاه R&D خود با شرکای آموزشی و استارت آپ های جنبشی کار می کند تا مطمئن شود تحصیلات به آخرین مرحله رسیده است. با ورود 5G ، این افزایش می یابد.

دکتر گفت: “ساختار اصلی مأموریت سلامت دیجیتال اتصال جهان روستایی به جهان شهری است که واحدهای ثانویه و عالی را با بیمارستان های اصلی متصل می کند و باعث بهبود درمان افراد ساکن در روستاها می شود.”

سپس کشاورزی وجود دارد ، منطقه دیگری که شرکت فناوری در آن درگیر است. “ما می خواهیم کشاورزان از فناوری بهره ببرند تا بتوانند از برخی برنامه ها مانند آنچه Tech Mahindra با وزارت کشاورزی به نام Atma Nirbhar KrishiMitr توسعه داده است استفاده کنند.” گفت گورنانی.

گورنانی با تأکید بر نیاز به مراکز داده و توسعه زیرساخت ها ، اشاره کرد که 5G به شرکت ها در زمینه امنیت سایبری ، اینترنت اشیا یا شهرهای هوشمند کمک خواهد کرد.

“بنابراین خواه ما یک فضای امنیت سایبری را بخواهیم ، خواه جهانی را بخواهیم که اینترنت اشیا اکنون به بخشی از هر ساختار تبدیل شود ، وقتی به خدمات شهروندان نگاه می کنیم یا ابتکار شهر هوشمند ، چه به یک مدیریت انرژی نگاه کنید و چه به امنیت عمومی نگاه کنید ، 5G همه ما را در ارائه خدمات بسیار بهتر می کند. ”