taipa: IMC2020: Dua شرکت TAIPA از شرکت ها می خواهد مهارت های زیادی در کارمندان خود داشته باشند ، فقط به استخدام تمرکز نکنند

TR Dua ، مدیر کل انجمن تأمین کنندگان برج و زیرساخت (TAIPA) ، روز چهارشنبه گفت که شرکت های بخش مخابرات باید به بررسی مهارت های چند جانبه بپردازند و فقط استخدام نامزدهای جدید کمکی به همگام با تغییرات فناوری نمی کند.

“استخدام بهترین راه نیست … زیرا هزینه ای نیز برای آن در نظر گرفته خواهد شد. به جای مهارت در کار مجدد کارکنان در یک مهارت واحد. فکر می کنم شرکت ها اکنون باید در یک مجموعه فناوری مانند کارمندان چند ماهر را بررسی کنند. به عنوان AI. ML ، علم داده بلاکچین ، “TR Dua روز چهارشنبه در کنگره موبایل هند گفت.

این بخش با تغییر تعداد تلفن های موبایل از 8-10 پخش کننده به سه بازیکن در عرض چند سال و فشار گسترده ای به سمت پذیرش دیجیتال ، تغییر بزرگی را تجربه می کند. کارشناسان صنعت گفته اند که همه گیر شدن خدمات به دیجیتالی شدن سرعت بیشتری می بخشد ، که به مجموعه جدیدی از مهارت ها نیاز دارد.

دعا گفت که برای مقابله با چالش های فن آوری های جدید ، باید از اصول 3R پیروی کرد – بازسازی ، نوسازی و بازسازی. وی به گزارش هایی اشاره کرد که می گفتند حدود 30٪ از نیروی کار موجود نیاز به امداد مجدد دارند و آنها باید در این زمینه مرتبط بمانند. حدود 50 تا 60٪ نیروی کار به مهارت مستمر نیاز به مهارت مجدد دارد.

وی افزود: م institسسات آموزشی با فشار به سمت علم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات نقشی اساسی دارند. انگیزه دیگر مشارکت های خصوصی خصوصی بیشتر برای تأمین نیازهای متغیر صنعت خواهد بود.