SIP – گزینه سرمایه گذاری عالی حتی در میان تورم بازار

SIP _-_ گزینه_ سرمایه گذاری_بزرگ_ حتی_در میان آشوب بازار

SIP – گزینه عالی سرمایه گذاری حتی در میان آشفتگی بازار

سلب مسئولیت

سلب مسئولیت

سرمایه گذاری می تواند طاقت فرسا باشد. س’الات “چگونه” ، “چرا” ، “چه زمانی” و “کجا سرمایه گذاری کنید” ذهن شما را تحت فشار قرار خواهد داد. اما شما مشتاق شروع سفر سرمایه گذاری خود هستید. بنابراین ، از کجا شروع می کنید ، به ویژه هنگامی که بازار بی ثبات است؟ خوب ، با یک ابزار عالی سرمایه گذاری – SIP – پیش بروید.

SIP چیست؟

SIP ، به اختصار برنامه سیستماتیک سرمایه گذاری ، یک طرح سرمایه گذاری انعطاف پذیر و بدون دردسر است که به سرمایه گذاران اجازه می دهد مقدار مشخصی را به صورت دوره ای سرمایه گذاری کنند. تحت SIP ، پول شما در صندوق های سرمایه گذاری سرمایه گذاری می شود. می توانید مدت زمان (چند ماه ، سال یا بی نهایت) ، مبلغی را که می خواهید سرمایه گذاری کنید ، همراه با بازه های زمانی انتخاب کنید و پول از حساب شما به صورت خودکار دریافت می شود.

چرا SIP گزینه خوبی است؟

– سرمایه گذاری می تواند به اندک Rs باشد. 500

– به دلیل از دست دادن پرداخت SIP ، توسط صندوق خانه جریمه نخواهید شد. با این حال ، صندوق صندوق می تواند SIP شما را پس از 3 خطای متوالی لغو کند.

– لازم نیست نگران وضعیت بازار یا زمان آن باشید.

– در صورت مشاهده افزایش درآمد می توانید SIP را هر زمان که خواستید متوقف کنید یا SIP جدیدی را شروع کنید.

– می توانید نمونه کارها را از طریق SIP متنوع کنید.

دو دلیل اصلی که باید در SIP در بازارهای فرار سرمایه گذاری کنید

1. شما می توانید از میانگین هزینه روپیه بهره مند شوید

میانگین هزینه روپیه به این معنی است که شما می توانید هزینه سرمایه گذاری خود را به مرور متوسط ​​کنید. مزیت میانگین هزینه روپیه این است که در بازارهای پایین بازار واحدهای بیشتری خواهید داشت. وقتی بازار عملکرد خوبی را شروع کند ، واحدهای کمتری خواهید داشت.

سرمایه گذاری های SIP مقدار مشخصی را به یک طرح اختصاص می دهند ، جایی که واحدها در برابر ارزش خالص دارایی (NAV) طرح انتخاب شده دریافت می شوند. از آنجا که NAV در زمان بی ثباتی کند است ، می توانید واحدهای بیشتری را خریداری کنید. با میانگین گرفتن هزینه های خود در طول نوسانات بازار ، ارزش بهتری خواهید داشت.

SIP به پایین آمدن هزینه سرمایه گذاری شما کمک می کند. وقتی قیمت ها پایین است ، واحدهای بیشتری را به صورت خودکار خریداری می کند و وقتی قیمت ها بالا باشد ، واحدهای کمتری را خریداری می کند. بنابراین ، اگر در این اوقات ناپایدار به سرمایه گذاری در SIP ادامه دهید ، در بلندمدت سهام بیشتری خواهید داشت.

2. اثر مرکب

مهم نیست که چقدر برای SIP سرمایه گذاری کنید ، جادوی ترکیب همچنان اعمال خواهد شد. هر زمان که شما در SIP سرمایه گذاری کنید ، پیچیده تر می شود. این بدان معنی است که شما می توانید از طریق ترکیب مقدار زیادی ثروت تولید کنید. برای استفاده بیشتر از ترکیب ، باید سرمایه گذاری در SIP را زودتر از دیرتر شروع کنید.

راه اندازی SIP

SIP بدون دردسر است و راه اندازی آن آسان است. حتی نیازی به افتتاح حساب Demat ندارید. اولین قدم تحقق نیازهای KYC شماست. سپس ، با یک طرح صندوق سرمایه گذاری مشترک به انتخاب خود ، برای SIP ثبت نام کنید. پس از راه اندازی ، می توانید كنار گذاشتن پول را فراموش كنید زیرا در فواصل تعیین شده توسط شما ، از حساب شما به طور خودكار پرداخت می شود.

کلمات نهایی

در آخر اینکه ، SIP می تواند از طریق یک بازار بی ثبات به راحتی آب و هوا داشته باشد و یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید انجام دهید. اگر می خواهید بدانید که با سرمایه گذاری منظم ، چه مقدار پول جمع می کنید ، از ماشین حساب Wealth-Builder ما در زیر استفاده کنید یا برای راهنمایی با مشاور مالی خود تماس بگیرید

سرمایه گذاری صندوق های سرمایه گذاری در معرض خطرات بازار است ، تمام اسناد مربوط به طرح را با دقت بخوانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد الزامات مستندات KYC و روش تغییر آدرس ، شماره تلفن ، جزئیات بانک و غیره ، لطفاً به https://bit.ly/36BTr0u مراجعه کنید. ثبت یک باره KYC برای سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری اجباری است. شما می توانید KYC خود را با ارسال موارد زیر در هر یک از شعب یا مراکز جمع آوری ما تکمیل کنید: الف) فرم Central-KYC به طور کامل پر شده و امضا شده ب) شناسنامه و اثبات آدرس: هر سندی که توسط دولت مرکزی اعلام شده باشد ، به اثبات رسیده باشد. PAN برای سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری اجباری است. ج) اثبات آدرس: همان شناسه هویت (به جز PAN) د) عکس به اندازه گذرنامه اخیر. اصل باید برای تأیید حمل شود. سرمایه گذاران باید فقط در صندوق های سرمایه گذاری مشترک SEBI معامله کنند / سرمایه گذاری کنند. جزئیات در سایت www.sebi.gov.in موجود است. سرمایه گذاران می توانند از طریق شماره 91-8048893330 + با ما تماس بگیرند یا از طریق آدرس ایمیل@kotak.com برای ما نامه بنویسند. برای تشدید ، به [email protected] نامه بنویسید و یا از طریق پورتال SCORES (سیستم رسیدگی به شکایات SEBI) در http://scores.gov.in شکایت خود را نزد SEBI مطرح کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=PWrvLQmSSyo

سلب مسئولیت: محتوای تولید شده توسط صندوق سرمایه گذاری مشترک Kotak Mahindra