Sidbi در تدوین برنامه های تغییر ساختار از MSME ها به صورت رایگان استفاده خواهد کرد

Sidbi در حال برقراری ارتباط با بانک ها است تا پیشنهادات تغییر ساختار MSME را که از طریق خط کمک دستی نگهداری شده ارسال می شود ، بررسی کند.

بانک ملی پنجاب (PNB) و بانک هند موافقت کرده اند که پیشنهادات بازسازی تولید شده توسط مشتریان MSME Sidbi را با استفاده از خط کمک آن بپذیرند. به گفته مقامات ارشد Sidbi ، این بانک در حال حاضر تفاهم نامه ای را با بانک هند امضا کرده و در حال امضای تفاهم نامه جداگانه با PNB و سایر بانک ها است.

خط کمک Sidbi – یک پورتال وب – “arm-msme” برای کمک به MSME ها در بهره مندی از دستورالعمل تغییر ساختار MSME بانک رزرو هند طراحی شده است. با کمک این ماژول وب برای بازسازی دارایی “Do-It-Yourself” ، MSME قادر خواهد بود با کلید زدن مهمترین داده های مالی گذشته ، پیش بینی های آینده و نیاز بازسازی ، پیشنهادهای بازسازی را تهیه کند.

پروپوزال تهیه شده می تواند بصورت آنلاین به بانکها ارسال شود و گزارشات نیز برای ارسال به بانکها تهیه شود.

اگرچه RBI دامنه تجدید ساختار یکبار مصرف پیشرفت MSME را برای حمایت از بازیابی نهادهای زنده MSME که تحت استرس ناشی از COVID-19 قرار دارند تا 31 مارس 2021 گسترش داده است ، بسیاری از MSME ها تهیه پیشنهادات تغییر ساختار را به خودی خود دشوار می دانند. کیت «خودت کار کن» Sidbi که به عنوان بخشی از ابتکار توسعه Sidbi بصورت رایگان ارائه می شود ابزاری مفید به آنها ارائه می دهد تا این کار را بصورت شهودی بر اساس درکشان از تجارت انجام دهند. ماژول مقایسه گزینه های مختلف بازسازی و همچنین کاهش زمان چرخش را آسان می کند.