sbi yono: بعد از بانک HDFC ، اکنون YONO SBI با قطع سیستم روبرو شده است

بمبئی: پس از وام دهنده خصوصی HDFC Bank ، برنامه شاخص YONO بانک دولتی هند با قطعی سیستم روبرو شد و مشتریان را مجبور به ناامیدی در شبکه های اجتماعی کرد. SBI در توییت خود نوشت که در تلاش برای حل این مشکل است و مشتریان را به استفاده از راه حل بانکداری اینترنتی و YONO Lite خود هدایت کرده است.

وام دهنده در سایت میکرو وبلاگ نویسی توییتر گفت: “برنامه تلفن همراه YONO SBI تحت تأثیر قطع سیستم قرار گرفته است.” “در حال بازگرداندن خدمات بدون وقفه در حال انجام است. ما از ناراحتی ایجاد شده پشیمان هستیم و از مشتریان می خواهیم که از OnlineSBI و YONO Lite برای نیازهای بانکی خود استفاده کنند. ”

چندین مشتری ادعا کردند که برنامه تلفن همراه بانک با نقص فنی روبرو است و همچنان خطای M005 را نشان می دهد.

SBI که 490 میلیون مشتری مشتری دارد ، روزانه حداقل 4 معامله معامله با پیشنهادات دیجیتال خود انجام می دهد. در حال حاضر حدود 55٪ از معاملات بانک از طریق کانال دیجیتال انجام می شود و نیمی از آن توسط یونو انجام می شود. این بانک 27.6 میلیون کاربر در یونو دارد.

در همین حال ، RBI روز پنجشنبه ، با آگاهی از وقفه های مکرر سیستم در بانک HDFC ، وام دهنده خصوصی را به طور موقت از ارائه پیشنهادات دیجیتالی جدید و استفاده از مشتریان جدید کارت اعتباری متوقف کرد. این MD و مدیر عامل شرکت Sashidhar Jagdishan از مشتریان عذرخواهی کرده و از آنها خواسته است تا از خدمات خود استفاده کنند.

جگدیشان در نامه ای به مشتریان گفت: “ما از این فرصت استفاده می کنیم تا به مشتریان فعلی خود اطمینان دهیم که هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد ، شما می توانید بدون نگرانی به معامله با بانک ادامه دهید.” وی نوشت: “ما درك می كنیم كه شما به عنوان مشتری گرامی ما انتظار دارید كه ما از استاندارد و كیفیت خدمات و تجربه بسیار بالایی برخوردار باشیم.” “و گاهی اوقات ، ما نتوانسته ایم انتظارات شما را برآورده کنیم. برای آن ، لطفاً عذرخواهی صمیمانه ما را بپذیرید. ”