SBI یونو کریشی را با IFFCO eBazar ادغام می کند

بمبئی: بزرگترین وام دهنده بانک دولتی هند در روز جمعه گفت که ادغام یونو کریشی با IFFCO eBazar را در بخش Mandi خود تسهیل کرده است. سکوی Yono Krishi این بانک تمام نیازهای کشاورزی کشاورزان از کاشت تا برداشت را تأمین کرده است.

در اعلامیه بانکی آمده است: با این ادغام ، مشتریان کشاورز بانک می توانند از طریق درگاه IFFCO eBazar ، کلیه محصولات مرتبط با کشاورزی را در بیش از 27000 مکان در سراسر کشور از خانه تحویل دهند.

کشاورزان می توانند برای خرید بذر ، کود ، ماشین آلات کشاورزی ، سموم دفع آفات ، محصولات ارگانیک و سایر محصولات کشاورزی بدون حداقل ارزش سفارش از طریق درگاه IFFCO eBazar سفارش آنلاین دهند. “با ادغام IFFCO Bazar در یونو کریشی ، مشتریان اکنون می توانند نهاده های کشاورزی و ماشین آلات کشاورزی با کیفیت بالا را به صورت آنلاین خریداری کنند. این گام دیگری در جهت تحقق چشم انداز دولت برای افزایش دو برابر درآمد کشاورزان تا سال 2022 است” ، بانک مدیر عامل (خرده فروشی و بانکداری دیجیتال) CS Setty در انتشار گفت.

بانک گفت ، بیش از سه کرور مشتری ثبت نام شده یونو با ادغام یونو کریشی و IFFCO eBazar از مزایای آن بهره مند می شوند.

در بیانیه جداگانه ای ، مدیر عامل IFFCO ، اواسطی ایالات متحده گفت كه هدف پورتال IFFCO eBazar تحقق بخشیدن به رویای نخست وزیر است كه دو برابر می كند و درآمد كشاورزان را از طریق یك رویكرد دیجیتال اول و كشاورزمحور انجام می دهد.

وی افزود: از طریق پورتال ، کشاورزان نه تنها می توانند کودهای بدون یارانه و سایر ورودی های کشاورزی را با بهترین کیفیت سفارش دهند بلکه می توانند از طریق یک مجمع کشاورزان و یک خط کمک اختصاصی پاسخ س answersالات خود را دریافت کنند.

Yogendra Kumar مدیر بازاریابی IFFCO گفت این همکاری به IFFCO eBazar کمک خواهد کرد تا با بیش از 3 کرور مشتری ثبت نام شده Yono ارتباط برقرار کند ، که بخش عمده ای از آنها کشاورزان هستند. وی افزود: “از طریق مشارکت ، می توانیم از ارزش ویژه برند در روستاهای هند استفاده کنیم و یک اکوسیستم قابل اعتماد ایجاد کنیم که در نهایت به کاهش هزینه های ورودی برای کشاورزان کمک کند.”

IFFCO eBazar 100 درصد زیرمجموعه IFFCO Ltd. از طریق پلت فرم آنلاین B2C خود ، IFFCO eBazar انواع محصولات کشاورزی را به فروش می رساند. این پلت فرم به 12 زبان از طریق برنامه (Playstore و AppStore) و پورتال در دسترس است.