Reliance Infratel: NCLT به طرح قطعنامه Reliance Infratel اشاره می کند

دادگاه اختصاصی ورشکستگی سرماخوردگی خود را به طرح قطعنامه Reliance Infratel (RITL) داد و بدین ترتیب راه را برای Reliance Jio برای برداشتن برج و دارایی های الیاف این شرکت ورشکسته هموار کرد.

بر اساس این طرح ، وام دهندگان ممکن است حدود 4000 کرور روپیه از طریق طرح حل و فصل Reliance Infratel ، که یک واحد ارتباطات ورشکسته Reliance است و حدود 43000 برج و 1.72.000 کیلومتر فیبر در اختیار دارد ، بازیابی کنند.

وی افزود: “با این وجود ، توزیع طرح قطعنامه NCLT منوط به حذف برنامه مداخله بانك دوحه است.”

طبق طرحی که وام دهندگان تصویب کرده اند ، RCom و شرکت تابعه RTIL به UVARCL می روند در حالی که واحد برج Reliance Infratel با در نظر گرفتن کل مبلغ 20،000-23،000 کرور برای مدت هفت سال به جیو می رود.

در زمان ثبت ورشکستگی ، RCom 46000 کرور روپیه بدهی داشت که 53 طلبکار مالی – از جمله بانک های محلی و خارجی ، شرکت های مالی غیر بانکی و صندوق ها – مطالبات خود را مطرح می کرد.

علاوه بر بانک ها ، طلبکاران عملیاتی مانند شرکت های برج سازی ، فروشندگان تجهیزات و دپارتمان مخابرات ادعا کرده اند که حدود 30،000 کرور بدهی پرداخت می کنند که بیش از 21،000 کرور آن تأیید شده است.

RCom مجبور شد در اواخر سال 2017 عملیات بی سیم خود را متوقف کند ، که با افزایش بدهی و افزایش زیان در میان رقابت شدید در بخش مخابرات پس از ورود جیو در سپتامبر 2016 ، آسیب دید.

این شرکت سعی کرد دارایی های بی سیم خود از قبیل طیف و برج ها را به Jio بفروشد ، اما به دلیل کثرت پرونده های حقوقی موفق نشد. این شركت تلفن همراه و واحدهای آن را وادار كرد تا مراحل ورشكستگی را انتخاب كنند ، دادرسی كه در ماه مه 2019 تحت IBC پذیرفته شد.