Reliance Infratel: واحد RIL ممکن است نیاز به پرداخت 4،975 کرور برای Reliance Infratel داشته باشد

بمبئی: شرکت وابسته Reliance Industries Platform Digital Design & Services Services ممکن است مجبور به پرداخت 4،975 کرور برای تحویل شرکت برج Reliance Infratel باشد ، مطابق دستور تفصیلی دادگاه اختصاصی ورشکستگی که روز پنجشنبه طرح مصوبه را تصویب کرد.

“دادگاه حقوقی شرکت های ملی (NCLT)” در دستورالعمل خود اعلام کرد: “طرح حل و فصل ارائه شده توسط Reliance Digital Platform & Project Services Limited از طریق بخش های خود ، پروژه های زیربنایی ضمیمه برنامه ، تصویب می شود …” “مبلغی که متقاضی تصمیم گیری (RA) به دنبال تزریق آن است ، باید در یک سپرده با بهره در هر بانک ملی شده نگهداری شود تا زمان استفاده از برنامه های ذکر شده”.

مطابق دستور ، متقاضی حل و فصل (RA) – در این مورد Reliance Digital – پیشنهاد داده است که برای بدهکار شرکتی -Reliance Infratel (RITL) مبلغی معادل 3720 کرور INR پرداخت کند که بین وام دهندگان توزیع خواهد شد.

علاوه بر این ، وام دهندگان احتمالاً 800 میلیارد روپیه دیگر نیز از فروش احتمالی یک قطعه زمین تحت عنوان Reliance Realty ، یک شرکت Anil Dhirubhai Ambani Group (ADAG) متعلق به آنیل امبانی دریافت می کنند. اما اگر Reliance Realty نتواند 800 کرور روپیه دریافت کند ، “RA دارایی های املاک و مستغلات RRL را به مبلغ 800 کرور INR خریداری می کند و مبلغ گفته شده” به طور نسبی به وام دهندگان توزیع خواهد شد در این حکم بدهی گفته شد.

بیش از این ، طرح تصویب شامل تزریق صندوق با مبلغی تا 450 کرور روپیه است که می تواند به عنوان سرمایه در گردش برای مراقبت از بهبودها و تعمیرات فوری مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این ، RA یا شرکت وابسته یا نامزد آن از طریق تزریق سهام قبل از 5 کرور Rs ، سهام سهام Reliance Infratel را مشترک می کند.

واحد هدایت شده Mukesh Ambani شرکت بازسازی دارایی UVARCL ، Bharti Airtel و VFSI Holdings را شکست داد و به Reliance Infratel بد رسید.

در این دستور گفته شد که اینفراتل به عنوان “نگرانی ادامه کار” حفظ خواهد شد.

“RA برای اطمینان از ارتقا of زیرساخت ها ، از سابقه اثبات شده گروه صنایع Reliance” بهترین در اجرای پروژه کلاس “استفاده خواهد کرد. همچنین بدهکار شرکت از مقیاس و کارآیی RA که قبلاً بهره مند است ، بهره مند خواهد شد. شرکت های پیشرو در هند ، “در فرمول NCLT آمده است.

به گفته افراد آگاه ، گام بعدی مصوبات قانونی خواهد بود که شامل یک مورد از بانک ذخیره هند (RBI) می شود ، زیرا پرداخت به وام دهندگان جهانی مانند بانک صنعتی و بازرگانی چین (ICBC) درگیر است.

وام دهندگان Reliance Infratel – واحد ارتباطات Reliance (RCom) – اگرچه مجبور به اصلاح موهای قابل توجهی می شوند. حدود 13 وام دهنده اصلی Reliance Infratel مبلغ 12687/65 روپیه ادعا کرده بودند که 9،665،07 کرور آن پذیرفته شده بود. اینها شامل بانک دولتی هند (3،628.68 کرور) ، سندیکا (1،225،18 کرور) و بانک هند (1،064،82 کرور) علاوه بر ICBC (1832،91 کرور) است. به غیر از این ، طلبکاران مالی زیادی نیز وجود دارند که مطالبات خود را نیز تنظیم کرده اند.

برنامه های حل و فصل RCom و شرکت تابعه آن Reliance Telecom (RTIL) هنوز در NCLT در جریان است. طبق برنامه کامل تأیید شده توسط وام دهندگان ، RCom و واحدهای آن به شرکت بازسازی دارایی UVARCL می روند ، در حالی که Reliance Infratel با در نظر گرفتن مبلغ 20،000-23،000 کرور روپیه برای یک دوره هفت ساله به Jio می رود.