RBI برداشت از بانک Mantha Urban Coop مستقر در جالنا را به مدت 6 ماه محدود می کند

بانک رزرو هند روز سه شنبه محدودیت هایی را برای برداشت از بانک تعاونی شهری مانتا مستقر در ماهاراشترا به مدت شش ماه اعمال کرد.

RBI ، در اطلاعیه ای اعلام کرد که دستورالعمل های خاصی را به بانک تعاونی شهری Mantha ، منطقه Mantha Jalna ، Maharashtra ، از زمان پایان کار در 17 نوامبر 2020 صادر کرده است.

طبق دستورالعمل ، بانک بدون تأیید قبلی RBI به صورت كتبی ، هیچ گونه وام و پیش پرداختی را اعطا یا تمدید نخواهد كرد ، هیچگونه مسئولیتی از جمله وام گرفتن وجوه و پذیرش سپرده های جدید را بر عهده نخواهد گرفت ، هرگونه پرداختی را پرداخت یا موافقت نخواهد كرد. ، بین دیگران.

بانک مرکزی گفت: “به ویژه ، هیچ ودیزی از مانده موجودی در کل بانک پس انداز یا حساب جاری یا هر حساب دیگر از یک سپرده گذار مجاز به برداشت نیست” با توجه به شرایط مندرج در دستورالعمل ها ، بانک مرکزی گفت.

این دستورالعمل افزود: این دستورالعمل ها برای مدت شش ماه از زمان پایان کار در تاریخ 17 نوامبر 2020 باقی مانده و قابل بررسی است.

بعلاوه گفته است که موضوع دستورالعمل های RBI به خودی خود نباید لغو مجوز بانکی توسط RBI تلقی شود.

بانک مرکزی ادامه داد تا زمانی که موقعیت مالی خود بهبود نیابد ، تجارت بانکی را با محدودیت انجام می دهد و افزود بسته به شرایط ممکن است اصلاحات را تغییر دهد.

در انتشار جداگانه ای ، RBI اعلام كرد كه به دلیل نقص در رعایت مقررات قانونی ، 20 لك روپیه برای بانك Shushruati Souharda Sahakara Niyamita مستقر در بنگالورو مجازات كرده است.

بانک مرکزی همچنین به دلیل نقض دستورالعمل های صادر شده توسط آن در مورد ممنوعیت وام و پیش پرداخت به مدیران ، یک جریمه روپیه به بانک تعاونی شهری دکن ، ویجایاپورا ، کارناتاکا اعمال کرد.