RBI اولویت در حذف اوراق قرضه LVB را تعیین کرده است ، به بانک های دیگر آسیب می رساند: گزارش

بمبئی: حذف اوراق 318 کروری ردیف دوم توسط بانک Lakshmi Vilas (LVB) پیش از ادغام آن با بانک DBS ، نمونه ای است که توسط بانک ذخیره هند (RBI) تنظیم شده و به هم رده های وام دهنده بخش خصوصی آسیب می رساند ، طبق یک گزارش در جریان نجات بله بانک در اوایل سال جاری نیز ، بیش از 7000 کرور RS قبض بدهی وجود داشت ، اما این شامل یک ابزار متفاوت به نام اوراق قرضه tier-I اضافی بود.

در مورد LVB ، که در طرحی پیشنهاد شده توسط RBI با DBS ادغام می شود ، سرمایه گذاری های 318،20 کروری روپایی در اوراق قرضه منتشر شده از LVB ، نوشته می شود ، وام دهنده اواخر پنجشنبه شب به صرافی ها اطلاع داد.

آژانس رتبه بندی ICRA روز جمعه در این گزارش گفت: “RBI اولویت خود را با كاهش پیشنهادی تعیین كرده است زیرا اولین بار است كه اوراق قرضه tier-II رد می شود.”

این آژانس اضافه کرد که سرمایه گذاران باید در ابزارهای بازل -3 ریسک داشته باشند ، زیرا در صورت بروز مشکل در بانک ، این ابزار کاملاً قابل حذف است.

آژانس رتبه بندی اعلام کرد: “ما انتظار داریم که با توجه به این رویداد ، حق بیمه ریسک چنین ابزارهایی برای بانک های خصوصی ضعیف تر افزایش یابد.”

در اواخر عصر پنجشنبه ، در یک پرونده مبادله ای ، بانک گفت که RBI به آن نیاز به نوشتن کامل اوراق قرضه سری VIII ، سری IX و سری X بازل-III شکایت قبل از ادغام با بانک DBS را توصیه کرده است. اثر در روز جمعه.

“اگر مقامات مربوطه تصمیم به بازسازی بانک یا ادغام بانک با هر بانک دیگر تحت ماده 45 قانون تنظیم مقررات بانکی بگیرند ، چنین بانکی غیر قابل دوام تلقی می شود و ماشه و ماشه از قبل مشخص شده در نقطه نقطه عدم زنده ماندن برای کاهش اوراق قرضه فعال می شود.

LVB گفت: “بر این اساس ، اوراق قرضه باید قبل از ادغام یا بازسازی مطابق با قوانین قابل اجرا ،” مطابق با شرایط یادداشت اطلاعات مربوط به بازنشستگی III-Basel-III Tier-II اوراق قرضه صادر شده توسط بانک ، LVB گفت.

LVB به نقل از نامه روز پنجشنبه از RBI گفت ، از این رو ، چنین اوراق قرضه بازل-III ردیف دوم باید قبل از اجرایی شدن ادغام بانک ، کاملاً نوشته شود.

روز چهارشنبه ، RBI تاریخ موثر ادغام 27 نوامبر را بلافاصله پس از تصویب هیئت دولت اتحادیه به ریاست نخست وزیر نارندرا مودی ، طرح ادغام LVB با DBS Bank India Ltd (DBIL) را اعلام کرد.

RBI پس از آنکه وام دهنده بخش خصوصی تحت مهلت قانونی 30 روزه قرار گرفت و برداشت وجه نقد را با 25000 روپیه برای هر سپرده گذار محدود کرد ، هیئت مدیره LVB را جایگزین کرد.

RBI به طور همزمان در دامنه عمومی پیش نویس طرح پیوند LVB با DBIL را قرار داد.

LVB اکنون توسط گروهی از هفت تاجر کارور در تامیل نادو تحت رهبری VSN Ramalinga Chettiar در سال 1926 آغاز به کار کرد ، اکنون 566 شعبه و 973 دستگاه خودپرداز در 19 ایالت و سرزمین های اتحادیه دارد.

با افزایش دارایی های غیرفعال (NPA) ، بانک در سپتامبر 2019 تحت چارچوب اقدامات اصلاحی سریع بانک ذخیره هند (RBI) قرار گرفت.

LVB دومین بانک بخش خصوصی پس از Yes Yes است که امسال با آب و هوای سخت مواجه شده است. در ماه مارس ، بله بانک گرسنه سرمایه تحت مهلت قانونی قرار گرفت. دولت با درخواست از دولت ایالتی هند (SBI) برای تزریق 7،250 کرور و گرفتن 45 درصد سهام وام دهنده ، بانک Yes را نجات داد.