ramesh lakshminarayanan: بانک HDFC رامش لاکشمینارایان را به عنوان CIO جدید خود منصوب کرد

بمبئی: بزرگترین وام دهنده بخش خصوصی HDFC در روز پنجشنبه گفت که رامش لاکشمینارایانان را به عنوان مدیر ارشد بعدی اطلاعات (CIO) استخدام کرده است. این انتصاب تقریباً چهار ماه پس از استعفا CIO Munish Mittal آن زمان برای ادامه تحصیل در انگلیس پس از بیش از 25 سال گذراندن در بانک انجام شد.

این همچنین اولین استخدام بزرگی است که این بانک در زمان مدیر عامل جدید و مدیرعامل خود ساشدید جاگدیشان اعلام کرده است.

HDFC بانک در بیانیه ای گفت که Lakshminarayanan از آژانس رتبه بندی Crisil ، جایی که وی به عنوان مدیر ارشد فناوری و اطلاعات مشغول به کار بود ، پیوست و اضافه کرد که وی همچنین در Kotak Mahindra Bank ، Citibank و ABN Amro Bank عضو بوده است.

وی در سال 2017 به Crisil پیوست ، پس از Pragmatix Services ، یک شرکت بزرگ داده و تجزیه و تحلیل که وی با همکاری آن تأسیس شد ، توسط آژانس رتبه بندی خریداری شد.

مدیرعامل کشور در امور بانک و فناوری ، رفتار زاوری گفت: “رامش ترکیبی جالب از تخصص حرفه ای و همچنین ذکاوت کارآفرینی را به دست آورده است.

در این بیانیه آمده است که این نقش عمودی را بر عهده دارد و مسئولیت وی استراتژی فناوری ، تقویت فنآوری بنیادی ، تقویت قابلیتهای دیجیتالی و استفاده از راه حلهای فناوری AI / ML (هوش مصنوعی / یادگیری ماشین) عصر جدید است.

لاکشمینارایانان دانش آموخته فیزیک است و کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه پونا انجام داده است.

بر اساس گزارش ها ، خروج میتال یک امر تعجب آور بود و معاون وی نیز در کنار آن خروج را نیز برنامه ریزی کرده بود. گزارش های خروج در زمانی منتشر شده بود که تعداد زیادی از مدیران ارشد از بانک خارج می شدند.