Poonawalla Finance وام های ویژه ای به دبیران شرکت ارائه می دهد

Poonawalla Finance مستقر در پونا با موسسه دبیران شرکت هند (ICSI) برای ارائه وام های بدون وثیقه به بیش از 65،000 متخصص مالی ارتباط برقرار کرد.

نهاد غیربانکی بخشی از گروه Cyrus Poonawalla است که موسسه سرم را در اختیار دارد و در ساخت واکسن ویروس کرونا فعالیت می کند.

Adar Poonawalla ، رئیس صندوق Poonawalla Finance در رهاسازی

این شرکت در گزارشی اعلام کرد که این شرکت با ICSI تفاهم نامه ای را برای برنامه های ویژه مدت وام منعقد کرده است که به اعضای آن کمک می کند تا شرایط مالی مربوط به حرفه خود و همچنین موارد اضطراری شخصی را برآورده کنند.

آشیش گارگ ، رئیس ICSI ، گفت: “با پیوند مالی با Poonawalla Finance ، موسسه بار دیگر ابتکار عمل خود را با دولت تطبیق داد ، با ارائه اعتبار مالی به دبیران شركت برای تقویت بهبود اقتصادی و كمك در ساخت Atmanirbhar Bharat ،” گفت:

طرح ویژه وام با مدت زمان مشخص ، هزینه پردازش برای وام های حداکثر 36 ماهه با نرخ بهره جذاب را به همراه دارد که شرکت آن را فاش نکرد. هیچ گونه هزینه پیش پرداختی در کار نخواهد بود. متقاضی وام می تواند از طریق تسهیلات دیجیتال از چنین تسهیلات اعتباری استفاده کند.

همچنین این گزینه برای گرفتن وام های موجود با نرخ بهره بالاتر وجود دارد. مبلغ وام از Rs متغیر است. 2 لک تا روپیه این شرکت گفت که 30 لک با مدت زمان بازپرداخت انعطاف پذیر بین 12 تا 60 ماه.

Abhay Bhutada ، دکتر و مدیر عامل شرکت Poonawalla Finance گفت: “طرح وام ارزان قیمت ، بدون دردسر و کاملا آنلاین از نیازهای شخصی دبیران شرکت و همچنین آرزوهای کارآفرینی مراقبت خواهد کرد.”

Poonawalla Finance که از آوریل سال گذشته آغاز شد ، Poonawalla Finance از دارایی های تحت مدیریت از مرز 2000 کرور عبور کرد. وام های سفارشی را برای نیازهای شغلی ، تجاری و شخصی ارائه می دهد.