nclt: قطعنامه ورشکستگی در هند شاهد دومین سه ماهه متوالی عملکرد ضعیف است

قطعنامه ورشکستگی در هند دومین سه ماهه متوالی کم کاری را شاهد بود زیرا تعداد پرونده های پذیرفته شده در روند حل ورشکستگی شرکت ها (CIRP) در سه ماهه ژوئیه-سپتامبر 86 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت.

دادگاه حقوقی شرکت ملی (NCLT) در سه ماهه دوم 80 پرونده پذیرفته است ، یک مورد کمتر از سه ماهه قبلی و قابل ملاحظه ای کمتر از 588 مورد پذیرفته شده در سه ماهه دوم سال گذشته ، اطلاعات منتشر شده توسط هیئت ورشکستگی و ورشکستگی هند نشان داد.

نتایج مطابق با انتظارات است زیرا تعلیق بندهای 7 ، 9 و 10 قانون ورشکستگی و ورشکستگی (IBC) تا سه ماهه دوم باقی مانده است.

در طول سه ماهه سپتامبر ، 22 مورد پذیرفته شده در مقابل 33 مورد سال گذشته ، یک طرح حل مصوب ارائه داده اند ، که تعداد کل CIRP ها را با پایان دادن به برنامه های حل و فصل به 277 مورد از 4008 مورد پذیرفته شده از سال 2016 می رساند.

از سوی دیگر ، 68 CIRP با دستور انحلال در سه ماهه دوم به پایان رسید و تعداد پرونده هایی را که از 30 سپتامبر در حال تصفیه بودند به 1025 رسید. در حالی که ده پرونده در درخواست تجدید نظر مختومه ، بررسی یا حل و فصل شد ، 12 CIRP در طی دوره.

این بدان معنی است که 13٪ از کل 2066 CIRP بسته با یک طرح حل موفقیت آمیز به پایان رسید در حالی که این رقم در مواردی که به انحلال منتهی می شوند تقریبا 50٪ بود.

از نظر ارزش ، ارزش تحقق دارایی 277 بدهکار شرکتی پس انداز شده ، وقتی وارد CIRP شدند ، فقط 1.02 لور کرور بود ، اگرچه آنها 4.89 لور کرور به طلبکاران بدهکار بودند.

برنامه های قطعنامه 1.97 لور کرور ، که حدود 193٪ ارزش تحقق پذیر است ، بازیافت کرده و IBC را به بهترین گزینه برای بازپرداخت بدهی تبدیل کرده است. با این حال ، در مقایسه با ادعاهای خود ، طلبکاران مالی از طریق برنامه های حل موفقیت آمیز 43٪ از حقوق را بازیابی کردند.

همانطور که نیرماالا سیتارامان وزیر دارایی در پارلمان اظهار داشت ، مزایای IBC عمدتاً در قطعنامه هایی است که خارج از CIRP صورت می گیرد. بر اساس داده ها ، 14،484 درخواست CIRP با پیش فرض های اساسی بالغ بر 5/15 لور کرور قبل از پذیرش حل و فصل شده است.