Muthoot Finance ، بیمه عمومی Bajaj Allianz برای تأمین بیمه جواهرات طلا به هم بستند

KOLKATA: وام طلا NBFC Muthoot Finance برای ارائه بیمه جواهرات طلا به عنوان بخشی از ابتکار جدید خود با بیمه عمومی Bajaj Allianz همکاری کرده است.

طرحی که به عنوان “سپر طلا Muthoot” نامگذاری شده است توسط بیمه نامه عمومی خطرپذیری Group Affinity All Risk بیمه عمومی پشتیبانی می شود.

این بیمه نامه بیمه جواهرات طلا را برای افراد فراهم می کند. این امر به منظور پوشش بیمه ای اقلام جواهرات طلا برای مشتریان این شرکت در زمان بسته شدن وام طلا و انتشار زیور آلات طلا طراحی شده است. این پوشش بیمه ای را برای مشتریان Muthoot Finance به عنوان یک محصول وفاداری فراهم می کند.

جورج الكساندر Muthoot ، مدیر عامل ، Muthoot Finance گفت: “با توجه به پاسخ اولیه قریب به اتفاق دریافت شده برای این بیمه نامه ، به طور گسترده ای توسط مشتریان این شرکت پذیرفته شده است. به عنوان بخشی از برنامه وفاداری مشتری و تعهد اجتماعی ما ، ما با هدف ایجاد اعتماد به نفس و کمک به پیشرفت در زندگی بدون هیچ گونه ترس ، تحت پوشش بیمه مشتریان هستیم. ”

Tapan Singhel ، MD و مدیر عامل شرکت ، بیمه عمومی General Bajaj Allianz در این باره گفت: “جواهرات طلا بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ کشور ما است و از این رو ما این محصول را به طور خاص برای محافظت مالی از مشتریان Muthoot Finance در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه سرپرستی کرده ایم. ، بنابراین آنها را در مورد جواهرات خود نگران می کند. ”

سیاست شامل سرقت ، سرقت ، سرقت از منزل شخص بیمه شده ، ضرر در حمل و نقل و 13 فاجعه دیگر (بلایای طبیعی) است.

این یک پیشنهاد مستقل بیمه جواهرات طلا است.

شرکت ها معمولاً بیمه جواهرات طلا را به عنوان بخشی از بیمه خانه همراه با بیمه سایر کالاها در خانه ارائه می دهند. به طور معمول ، درصد پوشش بیمه ای جواهرات طلا توسط برخی از شرکت های بیمه حداکثر تا 15٪ از کل بیمه نامه بیمه نامه مسکن بیمه نامه خانه محدود می شود. به عنوان مثال ، اگر فردی بخواهد پوشش بیمه جواهرات 1.50 لاک را از سایر شرکت های بیمه دریافت کند ، باید بیمه نامه مسکن در حدود روپیه را بپردازد. 10 لاخ.

در اعلامیه صادر شده توسط Muthoot Finance ، Muthoot Gold Shield با حق بیمه اسمی ارائه می شود که کمتر از متوسط ​​صنعت است.