Multiples Alternate 640 میلیون دلار برای صندوق جدید جمع آوری می کند

Multiples Alternate Asset Management به رهبری Renuka Ramnath، یک صندوق سرمایه گذاری خصوصی داخلی، حدود 640 میلیون دلار برای چهارمین پلت فرم استقرار اختصاصی هند جمع آوری کرده است. این صندوق در نظر دارد بسته شدن نهایی یک میلیارد دلاری را در 4 تا 5 ماه آینده هدف قرار دهد.

هیئت سرمایه گذاری برنامه بازنشستگی کانادا (CPPIB) و موسسات مالی مانند IFC و بانک دولتی هند (SBI) سرمایه گذاران اصلی یا شرکای محدود در این صندوق هستند.

به گفته یکی از مدیران ارشد، اگرچه اندازه صندوق 1 میلیارد دلار خواهد بود، اما مدیران صندوق قصد دارند از گزینه کفش سبز استفاده کنند و تا سقف 1.5 میلیارد دلار از صندوق چهارم سرمایه گذاری کنند.

Multiples که توسط Ramnath کهنه کار سابق ICICI Venture در سال 2009 تأسیس شد، در شرکت لجستیک Delhivery، RBL Bank، سینماهای زنجیره ای PVR، Dream 11، شرکت منابع انسانی PeopleStrong، IEX Energy Exchange، Livpure، South Indian Bank، Vikram Hospital، ACKO، Licious و MoEngage.

Multiples Alternate 640 میلیون دلار برای New Fund جمع آوری می کند

رنوکا گفت: «ما در دهه گذشته بر روی سه استراتژی اصلی مانند شناسایی تغییرات بزرگ (عمدتاً به رهبری فناوری) و سرمایه‌گذاری روی آن‌ها در نقطه عطف، تسریع رشد تحول‌آفرین و سرمایه‌گذاری در پلتفرم‌هایی برای پتانسیل رشد چند دهه‌ای، تخصص ایجاد کرده‌ایم. Ramnath، MD، چندگانه.

این شرکت در بخش‌های منتخب خود از خدمات مالی، داروسازی و مراقبت‌های بهداشتی، فناوری مصرف‌کننده/مصرف‌کننده و فناوری سازمانی تخصص عمیقی ایجاد کرده است. به این منظور، ما تمرکز بخش خود را بر اقتصاد سبز بیشتر گسترش داده‌ایم، و همچنین قصد داریم کارهای بزرگی را دنبال کنیم. سرمایه گذاری بلیط از طریق مدل سرمایه گذاری مشترک، با هدف سرمایه گذاری تجمعی بیش از 1.5 میلیارد دلار در سه تا چهار سال آینده از طریق صندوق IV.

این صندوق اولین صندوق 405 میلیون دلاری را در سال 2011 جمع آوری کرد و دومین صندوق خود را به مبلغ 700 میلیون دلار (شامل یک استخر سرمایه گذاری مشترک 150 میلیون دلاری) در سال 2017 بست. در سال 2019 یک صندوق سوم 640 میلیون دلاری را جمع آوری کرد. متوسط ​​نرخ بازده داخلی (IRR) 30 درصد برای سرمایه گذاران.