MTNL: Govt به دنبال پیشنهادات مالی از بنگاه های مشاور املاک برای پول درآوردن دارایی های MTNL است

دهلی نو: دولت روند پولی کردن دارایی های زمین شرکت مخابراتی MTNL را آغاز کرده و از شرکت های مشاوره املاک جهانی برای مدیریت فرآیند فروش پیشنهاد کرده است. دپارتمان سرمایه گذاری و مدیریت دارایی های عمومی (DIPAM) پیشنهادات مالی را تا 9 نوامبر از بنگاه های اقتصادی برای خرید آپارتمان ، آپارتمان و زمین MTNL که به 5 خوشه تقسیم شده اند ، دعوت کرده است.

در این گزارش آمده است: “DIPAM پیشنهاد می كند از بین شركت های مشاور املاك بین المللی املاك شده … هر یك نفر برای 5 خوشه دارایی متعلق به MTNL كه به صورت محله هایی واقع در بمبئی هستند ، منصوب شود.”

دیپام افزود كه شركتهای مشاوره ای مجبور به تهیه “گزارش امکان سنجی” در طی سه هفته برای هر یك از دارایی های اختصاص یافته به آنها ، ارائه خدمات مشاوره ای معاملات پایان به پایان و اطمینان از اتمام این معاملات هستند.

MTNL دولتی مجموعه ای از دارایی ها را شامل 3 قطعه زمین ، دو محله کارکنان و یک مرکز تلفن به همراه محله کارکنان در بمبئی برای درآمدزایی به دیپام ارائه داد.

در اکتبر سال گذشته ، دولت برنامه احیای MTNL را تصویب کرد. این طرح احیا شامل اقداماتی برای کاهش هزینه های کارمندان از طریق طرح بازنشستگی داوطلبانه برای کارمندان بالای 50 سال ، تخصیص اداری طیف به MTNL برای ارائه خدمات 4G ، کسب درآمد از دارایی ، بازسازی بدهی با افزایش اوراق تضمین حاکمیت و اصولاً تصویب ادغام BSNL / MTNL.

مبلغی که از طریق فروش دارایی های غیر اصلی جمع شده بخشی از درآمد حاصل از عدم سرمایه گذاری را تشکیل می دهد. دولت هدف تعیین کرده است که 1.20 لور کرور است که باید از طریق عدم سرمایه گذاری CPSE در سال مالی جاری جمع شود.