Jio: هزینه طیف آدرس ، مسائل RoW برای 5G ، رهبری FTTH: Reliance Jio MD

نیو دهلی: Reliance Jio گفت که نیاز به مدیریت هزینه های طیف و رسیدگی به چالش های حق تقدم (RoW) وجود دارد تا هند از نظر 5G و فیبر در خانه با سایر کشورهای پیشرفته همسو باشد.

“هند از نظر مصرف داده تلفن همراه شماره یک است. ما در مقایسه با سایر کشورها از فیبرهای خط ثابت به خانه ، خدمات 5G ، نوع و اندازه خدمات ابری و استفاده و موارد دیگر عقب هستیم. ”

وی افزود: “… همه ما می دانیم که چه کارهایی باید انجام شود و این شامل باند و میزان طیف مورد نیاز است … مدیریت هزینه طیف ساده مجوزها و کاهش و حذف مشکلات و هزینه ROW.” “همه بارها و بارها با پیشرفت محدود مورد بحث قرار گرفته اند.”

مقام ارشد اجرایی همچنین گفت که نیاز به کاهش ترس ناشی از تشعشع در کشور وجود دارد.

وی گفت که نیاز به شناخت ارتباطات داده به عنوان یک سرویس ضروری است. “استراحت به طور خودکار در جای خود قرار می گیرد. در 5G فقط تحرک نیست. ”

جیو گفت که بیماری همه گیر نیاز به یک دیجیتال باند پهن باند مرکزی را با قیمت مناسب ثابت کرده است.

جیو که فقط 4G است 50 میلیون مشترک فیبر را هدف قرار داده و به سرعت خدمات JioFiber خود را در کشور گسترش می دهد. اخیراً قیمت خدمات JioFiber خود را کاهش داده و اکنون طرح پهنای باند سطح پایین را فقط 399 روپیه ارائه می دهد.

مشروالا گفت که این صنعت اهمیت سرعت بخشیدن به توانایی های بومی 5G و سایر فناوری های مرتبط را برای ارائه تنوع تأمین کننده و دستیابی به هدف اعلام شده محصولات دریاسالاری درک می کند.

“25 سال پیش ، ما در زمینه ارتباطات از راه دور از جهان توسعه یافته بسیار عقب بودیم. امروز ما پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته ایم ، اما در جایی که باید نیستیم. »

جیو در حال حاضر در حال توسعه محصولات و راه حل های 5G نهایی و انتهایی خود است و به زودی با در دسترس بودن طیف آزمایشی ، آزمایشی را انجام می دهد.

“همه ما می فهمیم که کجا باید برویم. مقصد ما دستیابی به پتانسیل کامل هند دیجیتال است ، اما تسریع در عملیاتی شدن خدمات بومی ابری ، اینترنت اشیا ، بلاکچین. AR ، VR ، AI و غیره. و در ارائه آموزش ، بهداشت ، حاکمیت ، سرگرمی و موارد دیگر برای یک کشور هند فراگیر “.