ITU ارزیابی 3 فناوری جدید مربوط به 5G را از جمله ارسال توسط TSDSI به پایان رسانده است

دهلی نو: بر اساس بیانیه اتحادیه ارتباطات بین المللی بین المللی (ITU) ، سه فناوری جدید از جمله ‘5Gi’ ارائه شده توسط انجمن توسعه استانداردهای مخابراتی هند (TSDSI) “ارزیابی موفقیت آمیز” را به اتمام رسانده اند و مطابق با نیاز دقیق عملکرد هستند. در طول فرآیند توسعه و ارزیابی چند ساله توسط بخش ارتباطات رادیویی ITU ، این فن آوری ها به اندازه کافی جزئیات برای امکان سازگاری جهانی عملیات و تجهیزات ، از جمله رومینگ ، تصور شده است.

اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) نهاد تخصصی سازمان ملل برای فناوری اطلاعات و ارتباطات یا ICT است.

آخرین حرکت دارای اهمیت است به عنوان یکی از فن آوری های مورد ارزیابی ، بر سهم هند در مشخصات رابط رادیویی 5G تأکید می کند.

“رابط های رادیویی که در استقرار تجاری در مقیاس کامل شبکه های ارتباطات سیار نسل پنجم استفاده خواهد شد ، با ارزیابی موفقیت آمیز ITU از سه فناوری جدید که مطابق با بینش بین المللی ارتباطات سیار بین المللی 2020 (IMT-2020) و دقیق هستند ، اعتبار جهانی را به دست آورد نیاز به عملکرد “، ITU در بیانیه اخیر در وب سایت خود گفت.

این فناوری افزود: “این فناوری ها عبارتند از: 3GPP 5G-SRIT و 3GPP 5G-RIT ارائه شده توسط پروژه مشارکت نسل سوم (3GPP) و 5Gi ارائه شده توسط انجمن توسعه استانداردهای مخابراتی هند (TSDSI)”.

هولین ژائو ، دبیرکل ITU گفت ، مشخصات IMT-2020 برای نسل پنجم ارتباطات سیار (5G) ستون فقرات اقتصاد دیجیتال فردا است ، زندگی را متحول می کند و صنعت و جامعه را به دنیای خودکار و هوشمند سوق می دهد.

5G سرعت داده های بسیار سریعتر ، اتصال قابل اعتماد و تأخیر کم را فراهم می کند – همه اینها برای اکوسیستم ارتباطات جهانی جدید دستگاه های متصل به ارسال مقادیر زیادی داده از طریق باند پهن فوق سریع مورد نیاز است.