Irdai سرآغاز ادغام HDFC ERGO Health با بیمه عمومی HDFC ERGO را می دهد

وام دهنده وام مسکن HDFC Ltd روز پنجشنبه گفت که تنظیم کننده بیمه Irdai آخرین نقطه ادغام بیمه درمانی HDFC ERGO با بیمه عمومی HDFC ERGO را داده است.

در اواخر سپتامبر ، دادگاه حقوقی شرکت ملی ، بمبئی طرح ادغام بین بیمه درمانی HDFC ERGO (با مسئولیت محدود بیمه درمانی آپولو مونیخ سابق) و HDFC ERGO عمومی بیمه شرکت با مسئولیت محدود (HDFC ERGO) را تصویب نکرد.

HDFC گفت: “در این ارتباط ، ما می خواهیم به اطلاع برسانیم که سازمان تنظیم مقررات و توسعه بیمه هند (ایردائی) نامه خود را در تاریخ 11 نوامبر 2020 ، تایید نهایی خود را برای ادغام HDFC ERGO Health با و HDMI ERGO داده است.” در یک پرونده تنظیم مقررات.

شرکت های عمومی و بیمه درمانی زیرمجموعه های بزرگترین وام دهنده رهنی HDFC Ltd.

مطابق طرح تلفیق از طریق معامله مبادله سهام ، انحلال HDFC ERGO Health بدون پایان یافتن اتفاق خواهد افتاد.

طبق این ، نسبت تبادل سهام 100: 385 توسط هیئت مدیره شرکت های تابعه تأیید شده است که به معنای تخصیص 385 سهم در HDFC ERGO Health برای 100 سهم در HDFC ERGO است.

پس از اتمام ادغام ، HDFC 50.58 درصد سهام HDFC ERGO را در اختیار خواهد داشت.

“هیئت مدیره HDFC ERGO و HDFC ERGO Health … نسبت تبادل سهام 100: 385 را تصویب کرد که به ازای هر 385 سهم 10 روپیه ای است که هر کدام در HDFC ERGO Health در تاریخ ثبت ، 100 سهم 10 روپیه دارند. هر یک از HDFC ERGO اختصاص داده خواهد شد “، HDFC در ژانویه سال جاری گفت.

پیش از این ، HDFC ERGO سهام عمده سهام Apollo Munich Insurance Insurance Co. Ltd.

اسکریپت HDFC در بورس اوراق بهادار با قیمت 0.31 درصد با قیمت 2331.50 روپیه معامله شد.