infibeam: به نظر می‌رسد Infibeam با فهرست کردن بازوی کاهش‌یافته امارات تا 50 میلیون دلار جمع‌آوری کند.

infibeam: به نظر می‌رسد Infibeam با فهرست کردن بازوی کاهش‌یافته امارات تا 50 میلیون دلار جمع‌آوری کند.

Infibeam Avenues Ltd.، یک شرکت فین‌تک، به‌دنبال جذب ۲۵ تا ۵۰ میلیون دلار از طریق فهرست کردن شرکت تابعه خود در امارات متحده عربی، Avenues World FZ LLC، در NASDAQ دبی و بازار مالی دبی (DFM) است. توسعه.

در سال 2018، Infibeam Avenues Ltd. مستقر در امارات، Vavian International Ltd.، یک شرکت پردازش پرداخت دیجیتال آنلاین، را به مبلغ 4.32 میلیون درهم خریداری کرد. و از سال 2020، Avenues World FZ LLC، مستقر در امارات متحده عربی، به عنوان یکی از شرکت های تابعه Vavian International Ltd فعالیت می کند.

منبعی که در بالا ذکر شد گفت که Vavian International Ltd. ممکن است تا 25 درصد از سهام خود را در Avenues World FZ LLC از طریق این ترتیب فهرست بندی دوگانه ارائه دهد.

Avenues زیرساخت دروازه پرداخت را برای شبکه وسیعی از بیش از 5000 تاجر اماراتی امکان پذیر می کند که تراکنش های سالانه بیش از 12 میلیارد درهم را پردازش می کند.

به گفته منبع دیگری، این شرکت در حال حاضر درگیر فرآیند انتصاب بانکداران تجاری است و در حال مذاکره با نهادهای مختلف مانند Safa Capital، Tell Group، HSBC و Emirates NBD و غیره است.

انتظار می رود انتخاب نهایی بانکداران تاجر به زودی به نتیجه برسد.

در پاسخ به پرسشنامه ET، Infibeam گفت: “شرکت تابعه ما Vavian International Ltd مستقر در امارات، در روند عادی تجارت، به بررسی گزینه های خود برای جمع آوری کمک های مالی بالقوه، برای اهداف توسعه/تجاری خود، گاه به گاه ادامه می دهد. این امر زودرس خواهد بود. در این برهه از زمان در مورد همین موضوع اظهار نظر کنم.”

در سپتامبر 2022، هیئت مدیره Infibeam Avenues Ltd. ادغام عملیات بین المللی خود را تصویب کرد که شامل یک بازسازی استراتژیک بود که شرکت های تابعه بین المللی کاملاً متعلق به آن را سازماندهی مجدد کرد: Infibeam Avenues Australia Pty Ltd.، AI Fintech Inc.، و Infibeam Avenues Saudi. شرکت فناوری سیستم های اطلاعات عربستان

به عنوان بخشی از بازسازی، این شرکت‌های تابعه تبدیل به زیرمجموعه‌های رو به پایین شدند و آنها را زیر چتر Vavian International Ltd قرار دادند.

این مرحله عملیات تجاری بین المللی Infibeam Avenues Ltd. را ساده کرد.

به گفته این منابع، این احتمال وجود دارد که هر یک از شرکت‌های تابعه کشور پس از ادغام تحت شرکت واویان اینترنشنال با مسئولیت محدود، افزایش سرمایه خود را افزایش دهند.

انتظار می‌رود بازار امارات اولین کشوری باشد که این فرآیند را آغاز می‌کند.

با رشد قابل توجهی کسب و کار، Infibeam Avenues Ltd. قصد دارد 100000 تاجر دیگر را در بازار امارات طی 24 ماه آینده وارد کند.