IMC 2020: هیئت کارشناسان می گویند که صنعت 4.0 در هند حتی با 4G سرعت می گیرد

دهلی نو: صنعت هند نباید منتظر عرضه نسل بعدی فناوری 5G باشد زیرا همه گیرها در حال حاضر پیگیری سریع زیرساخت های دیجیتال را برای فرآیندهایی مانند استخراج ، تولید ، تدارکات و حمل و نقل حتی با 4G پیگیری کرده اند ، مدیران ارشد می گویند.

“خبر خوب این است که ما از 5G انتظار داریم ، حتی با 4G می توان کارهای زیادی انجام داد … در این زمان ، تقاضای زیادی نه تنها از تولید ، بلکه از فرودگاه ها ، معادن ، و تاسیسات ، نفت و گاز ، مجموعه صنایعی که فقط می خواهند سرمایه گذاری کنند تا شبکه های قدیمی موجود را که امروزه دارند جایگزین کرده و در آینده اثبات کنند. ”

وی گفت: “در حال حاضر دلیل قانع کننده کافی برای سرمایه گذاری در صنعت 4.0 و موارد استفاده در حال ظهور وجود دارد” ، وی در یک میزگرد با موضوع “صنعت 4.0” در چهارمین دوره نشست بین المللی فناوری های دیجیتال گفت: امسال.

Sundereshwaran Raman ، Senior VP Digital Products & IoT ، در Bharti Airtel گفت که شرکت های تولید کننده به دنبال موارد استفاده بسیار خاص هستند که بازده زیادی از سرمایه گذاری مانند هوشمند سازی دستگاه ها برای بهبود تجربه پشتیبانی مشتری نهایی را فراهم می کند.

“این (همه گیری) در واقع برخی از سرمایه گذاری ها در جامعه صنعتی را به سرعت ردیابی کرده است. به طور معمول ، آنها محافظه کارتر از برخی شرکت های دیگر هستند که دیجیتال متولد می شوند ، اما ما روندی را مشاهده می کنیم که شرکت ها از فیزیکی به دیجیتال تبدیل می شوند و با موارد استفاده بسیار کوچک شروع می کنند. ”

سانجیو کاپور ، بنیانگذار و CTO ، Truminds Software Systems به یکی از این موارد استفاده از کلاه های صنعتی هوشمند اشاره کرد که دستگاه های متصل هوشمندی هستند که برای ایمنی کارگران استفاده می شوند.

کاپور گفت: “این حسگرهای زیادی دارد که می توانند دمای بدن را اندازه گیری کنند ، داده ها را به ابر منتقل کنند ، مکالمه صوتی را با کارگر فعال کنند ، جریان فیلم را از هر آنچه در کارخانه دیده می شود فعال کنند و از بروز حوادث در محیط های خطرناک مانند استخراج معدن جلوگیری کنند.” ، در طول بحث

ریمان Airtel اضافه کرد که سفر استقرار رباتهای خودکار و ماشین آلات متصل به تازگی در هند آغاز شده است که می تواند به مقیاس اقتصادی دست یابد و در کوتاه مدت صنایع را به صرفه کند

کارشناسان همچنین بر ضرورت رعایت استانداردهای امنیتی و حریم خصوصی قوی برای پردازش و ذخیره سازی داده های بسیار عظیم که درحال سرعت گرفتن صنعت 4.0 در هند است ، از ماشین آلات متصل تولید می شوند.

Digvijay Sharma گفت: “ارتباط بین آنها (دستگاه ها) باید ایمن و رمزگذاری شده باشد ، نه تنها در سطح دستگاه ، هر اتصال دستگاه به دستگاه بلکه همچنین به سطح تمام این داده ها از یک مکان به مکان دیگر منتقل می شود.” ، مدیر ارشد فروش ، Ciena India.