ICICI Prudential Life Insurance: بانک RBL ، ICICI Prudential دست به دست هم می دهند تا در زمینه مشارکت در زمینه اطمینان از بدهی همکاری کنند

NEW DELHI: RBL Bank و ICICI Prudential Life Insurance تحت یک همکاری بانکی برای دستیابی به فروش بیمه نامه به مشتریان بانک دست به دست هم داده اند.

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی مشترک که روز چهارشنبه منتشر شد ، حدود 398 شعبه بانک RBL در 28 ایالت محصولات محافظتی و پس انداز ICICI Prudential Life را توزیع می کنند.

این اتحادیه به بیش از 8.7 میلیون مشتری RBL بانک امکان دسترسی و خرید یکپارچه محصولات مشتری پس انداز و پس انداز بلند مدت شرکت بیمه را می دهد.

تحت این مشارکت ، بانک RBL محصولات ICICI Prudential Life را از طریق شبکه 398 شعبه ای که علاوه بر نقاط ارتباطی اینترنت و بانکداری تلفن همراه در 28 ایالت گسترش یافته است ، توزیع می کند که شبکه توزیع چند کانال این بانک را متمایز می کند.

برای ICICI Prudential Life ، این مشارکت شبکه توزیع چند کاناله آن را تعمیق و تقویت می کند.

RBL Bank MD: “این همکاری به مشتریان ما این قدرت را می دهد تا مجموعه گسترده ای از محصولات را انتخاب کرده و برای آینده ای با امنیت اقتصادی برنامه ریزی کنند. با دسترسی گسترده توزیع و سیستم عامل های دیجیتالی ، قادر خواهیم بود این محصولات را فوراً به تمام بخشهای مشتری خود ارائه دهیم.” و مدیر عامل شرکت ویشوویر اهوجا گفت.

ICICI Prudential Insurance Life MD و مدیر عامل شرکت NS Kannan گفتند که این همکاری سودمندتر باعث تعمیق بیشتر ردپای توزیع چند کانال شرکت در کشور خواهد شد.

کنان گفت: “ما معتقدیم که محصولات محافظتی و پس انداز طولانی مدت ما مکمل پیشنهادهای بانک RBL بوده و مشتریان آنها را قادر می سازد تا یک برنامه مالی قوی بسازند.”