IBA ، اتحادیه های بانکی مذاکرات بازنگری دستمزد را به پایان می رسانند

انجمن بانک های هند (IBA) روز چهارشنبه نتیجه گیری یازدهمین مذاکرات دوجانبه دستمزد با اتحادیه های بانکی و انجمن های افسران را اعلام کرد.

پس از سه سال مذاکرات فشرده ، اتحادیه های کارمندان بانک و IBA ، در تاریخ 22 ژوئیه ، برای افزایش 15 درصدی دستمزد سالانه تفاهم نامه ای را امضا کردند.

“انجمن بانک های هند خوشحال است که نتیجه گیری یازدهمین مذاکرات دوجانبه دستمزد با اتحادیه ها و اتحادیه های بانکی را از اول نوامبر 2017 اعلام می کند. توافق نامه امروز ، افزایش 15 درصدی فیش حقوقی را فراهم می کند” مدیر اجرایی سونیل مهتا در بیانیه ای گفت.

در بیانیه آمده است که تفاهم نامه مشترک دو طرفه / یادداشت مشترک با مجمع اتحادیه اتحادیه های بانکی (UFBU) ، به نمایندگی از چهار اتحادیه کارگران و چهار انجمن افسران و همچنین بانک کارامچاری سنا ماهاسانگ (BKSM) ، که طرف های توافق بودند ، امضا شده است.

بازنگری جدید دستمزد سالانه مبلغی بالغ بر 7،898 کرور برای بانک ها به همراه دارد.

IBA در ادامه گفت برای ایجاد حس رقابت و همچنین پاداش دادن به عملکرد ، مفهوم طرح Performance Linked Incentive (PLI) برای اولین بار ارائه شده است. این طرح از نظر مالی فعلی موثر خواهد بود.

طرح PLI در بانک های بخش دولتی براساس سود عملیاتی / سود خالص بانک منفرد بنا خواهد شد. برای بانکهای خصوصی و خارجی اختیاری است.

دهمین حل و فصل دو طرفه در اکتبر 2017 به پایان رسید. در توافق نامه دستمزد ، که در ماه مه 2015 امضا شد ، برای دوره بین نوامبر 2012 و اکتبر 2017 ، IBA پیشنهاد 15 درصد افزایش را داشت.