HMD Global چشم انداز هند را به عنوان قطب اصلی تأمین منابع خود در نظر گرفته است

دهلی نو: HMD Global ، سازنده فنلاندی گوشی های موبایل نوکیا ، گفت که در تلاش است هند را به عنوان مرکز اصلی تأمین منابع خود برای بازارهای جهانی تبدیل کند و در حال حاضر علاوه بر تمرکز در آوردن تلفن های هوشمند 5G با قیمت های بازار انبوه ، در زمینه ساخت قابلیت های تولید گوشی های هوشمند نیز مشغول است. در کشور.

“ما هند را نه تنها برای فروش بلکه برای تأمین منابع به عنوان یک بازار مهم می دانیم و در حال ارزیابی گزینه های مختلف در هند هستیم و در حال بررسی کارهایی هستیم که می توانیم در هند انجام دهیم از نظر تأمین منابع ، و این شامل مراحل مختلفی در ساخت تلفن ، ”سانمیت سینگ کوچار ، نایب رئیس HMD Global ، به ET گفت. “ما می خواهیم با شرکای اکوسیستم در هند همکاری کنیم تا یک اکوسیستم موازی از نظر تولید و تأمین منابع ایجاد کنیم.”

وی گفت که این شرکت در تلاش است با تولید کنندگان مختلف دستگاه های اصلی و خدمات تولید الکترونیک همکاری کند تا این قابلیت ها را برای تجهیزات داخلی و جهانی ایجاد کند. کوچار گفت: “ما شرکای ODM داریم که قبلاً در هند مستقر شده اند و همچنین با شرکای هندی کار می کنیم که سعی می کنم با آنها بر روی توانایی های آنها کار کنم و ببینم که چه کاری می توانیم در کنار آنها انجام دهیم.”