Gopal Vittal: مدیر عامل شرکت Airtel ، Gopal Vittal می گوید استراتژی برای جلب مشتریانی با کیفیت که نتیجه آن را می دهند. در باند پهن خانگی صعودی است

دهلی نو: گوپال ویتال ، مدیر ارشد اجرایی بهارتی ایرتل گفت که استراتژی تلفن همراه برای جلب مشتریانی با کیفیت در حال نتیجه دادن است و به سرمایه گذاری های خود در شبکه ها برای افزایش تجربه مشتری ادامه می دهد.

“ما معتقدیم که استراتژی ما در تمرکز بی وقفه در کسب مشتری با کیفیت ، در حال نتیجه دادن است. مارک ما آرزومندترین و مورد اعتمادترین برند در کشور است … تجربه برای ما سنگ بنای استراتژی ماست. بنابراین ما به سرمایه گذاری در تجربه ادامه می دهیم. ”ویتال در طی تماس های کسب درآمد گفت.

مدیر ارشد اجرایی گفت که Airtel در حال ایجاد قابلیت های دیجیتالی است که به آن امکان می دهد مشتریانی با کیفیت بدست آورد. “دوم اینکه آنها به ما امکان می دهند سهم بیشتری از کیف پول داشته باشیم و ریزش را کاهش می دهیم – که هر دو باعث افزایش طول عمر مشتری می شوند. سوم آنها به ما اجازه می دهند زباله ها را از بین ببریم. ”

“با استفاده از Covid به عنوان نقطه آغازگر ، ما شاهد افزایش سریع کار در خانه ، آموزش آنلاین و خدمات پخش جریانی هستیم. بنابراین در باند پهن دو برابر می شویم”

– مدیرعامل Airtel گوپال ویتال

در سه ماهه دوم ، ایرتل 14.4 میلیون مشترک 4G اضافه کرده است. ویتال گفت که طی چهار سه ماهه اخیر ، تلفن همراه 50 میلیون مشتری 4G در شبکه خود اضافه کرده است.

“ما همچنین 700K خالص افزودنی خالص در بخش پس پرداخت اضافه کردیم که یکی از قوی ترین عملکردهای ما در چند وقت اخیر بود. میزان خالص مشتری ما 13.9 میلیون نفر بوده است و نرخ رشد 1.7٪ در کمترین زمان بوده است. دلگرم کننده ترین نکته این بود که ARPU نیز از 157 روپیه به 162 روپیه افزایش یافت. ”

در سه ماهه ژوئیه-سپتامبر ، ایرتل 5047 سایت اضافه کرد و تعداد فیزیکی آنها را به بیش از 200،000 رساند. همچنین از طریق راه حل هایی مانند افزودن بخش ، افزودن تیرهای دوقلو ، طیف مجدد نیرو ، آزمایش ویژگی هایی که باعث افزایش کارایی طیفی و افزودن Massive Mimos می شود ، شبکه های خود را متراکم می کند.

ویتال گفت که راه حل Airtel Voice over Wifi در حال حاضر توسط حدود 13 میلیون مشتری استفاده می شود که بهبود چشمگیری در پوشش داخلی خود مشاهده کرده اند.

“طی Q2 ، ایرلت 14.4 میلیون مشترک 4G اضافه کرده است. در چهار سه ماهه اخیر ، تلفن 50 میلیون نفر اضافه کرده است.”

– ایرتل

Airtel همچنین در تجارت باند پهن خانگی خود در هند صعودی دارد. ویتال گفت که گروه باند پهن از نظر رشد در اوج است.

“با استفاده از Covid به عنوان نقطه محرک ، ما شاهد افزایش سریع کار در خانه ، آموزش آنلاین و خدمات پخش جریانی هستیم. همه اینها به پهنای باند با سرعت بالا و قابل اعتماد نیاز دارند. بنابراین ما در پهنای باند دو برابر می شویم. ”

Airtel به سرعت در حال گسترش پوشش باند پهن خانگی خود در هند است و در طی این سه ماهه در شهرهایی که هم اکنون در آن حضور دارد ، 1 میلیون قبض خانه در شهرها اضافه کرد.

شرکت تحت هدایت Sunil Mittal همچنین در حال تسریع در مدل مشارکت LCO خود برای گسترش به شهرهای جدید است. اکنون از طریق این مدل در 29 شهر جدید در دسترس است.

در طول سه ماهه ، Airtel برنامه های بسته Airtel Xstream جدید خود را راه اندازی کرد. طبق این برنامه ، تلفن همراه داده های نامحدودی از طریق فیبر به همراه Android 4K TV Box و دسترسی به محتوای مختلف OTT را ارائه می دهد.

ویتال گفت که تعدیل قیمت ورودی به دلایل رقابتی در اواخر سه ماهه بوده است. “در نتیجه ، در حالی که نزدیک به 130 هزار مشتری اضافه می کنیم ، در سراسر سه ماهه شاهد رشد شتاب هستیم.”