Freightwalla: شرکت فنی و تدارکاتی Freightwalla با همکاری Maersk برای تهیه نرخ های بلاک در سیستم عامل خود همکاری می کند

عدم صحت و عدم اطمینان دو چالشی بودند که توسط Freightwalla ضمن ارائه خدمات زنجیره تأمین پایان به پایان برای برادری بزرگتر EXIM حل شده اند. این امکان دسترسی به نرخ های لحظه ای ، ارائه اطلاعات دقیق و اطمینان از بارگیری در کشتی اختصاص یافته را فراهم می کند. یکپارچه سازی نرخ بهره با Freightwalla به حمل و نقل امکان می دهد تا بلافاصله بصورت آنلاین جستجو کرده ، نرخ های رقابتی را ایمن کرده و فضای کانتینر را رزرو کنند و باعث اطمینان بیشتر شود.

در بیانیه ای ، پانیت جاوا ، بنیانگذار و CTO Freightwalla گفت ، “فرایند رزرو معمولی شامل چندین مرحله است و هیچ تضمینی برای بارگیری ندارد. ادغام نرخ بهره Maersk به مشتریان ما این امکان را می دهد تا نرخ های فوری را مشاهده کرده و در زمان واقعی بودن تجهیزات ، فضا و ضمانت بارگیری برای محموله های خود را مشاهده کنند. با توجه به چالش های موجود در بازار امروز با فضا ، مشتریان از یک مزیت قطعی در برنامه ریزی تدارکاتی خود برخوردار هستند. این تجربه کلی رزرو صادر کنندگان یا واردکنندگان را ساده می کند. ”

Maersk نرخ های نقطه ای را برای کاهش چرخه رزرو بیش از حد و در عین حال اطمینان قیمت و بارگذاری بار ، ارائه داد. حمل و نقل سنتی فرآیندی کاملاً دستی و ناکارآمد بوده و انقلاب دیجیتال صنعت حمل و نقل مدتهاست که به تأخیر افتاده است. وقتی نوبت به فرآیند رزرو می رسد ، دو چالش عمده در رابطه با رزرو آنلاین بار وجود دارد. اول ، دقت و قابلیت اطمینان نرخ های قراردادی ضعیف است. احتمال رزرو بیش از حد کشتی و مواجه شدن مشتری با تأخیرهای بی سابقه در حمل بار خود وجود دارد. دوم ، این عدم اطمینان مشتریان را وادار می کند تا چندین رزرو را با بوشهای مختلف انجام دهند تا تضمین کند که بار آنها حداقل در یکی از آنها جای می گیرد. چنین شفافیت ضعیفی در فرآیندها منجر به رزرو بیش از حد کشتی می شود ، مشتری با تأخیر روبرو می شود یا کشتی به دلیل رزروهای تکراری و یا لاینرها با ضرر روبرو می شود. یکپارچه سازی نرخ بهره به ایجاد تعهد دو طرفه مورد نیاز بین ناوشکن ها و بازرگانان ، مانند مدل رزرو هواپیمایی مانند ، اطمینان از اصالت کامل همه طرف های درگیر کمک خواهد کرد.

در طی یک سال از دریافت صندوق بذر ، Freightwalla 4 میلیون دلار (تقریباً 28.70 کرور) به عنوان بخشی از بودجه سری A از هند و شرکت های سرمایه گذاری مستقر در ایالات متحده در سپتامبر 2019 جمع آوری کرد. این شرکت از این بودجه برای توسعه پورتال فناوری خود استفاده کرده است. تا تجربه حمل و نقل یکپارچه ای را به مشتریان خود ارائه دهد.

مأموریت این شرکت ساخت خدمتی بوده است که نیازهای مدرن کسب و کار از نظر سادگی و شفافیت برای حمل کنندگان در سراسر جهان را برطرف کند. این برنامه با ترکیبی از ابزارهای پیشرفته آنلاین ، تجزیه و تحلیل و خدمات مشتری ، مقابله با ناکارآمدی های موجود در جابجایی کالاها در سطح بین المللی برای از بین بردن فشارهای ناشی از حمل و نقل بین المللی است.