EPCH: EPCH نمایشگاه مجازی جواهرات و لوازم جانبی مد هند را راه اندازی می کند

NEW DELHI: شورای ارتقاport صادرات صنایع دستی (EPCH) روز جمعه اعلام کرد که سیزدهمین دوره جواهرات و لوازم جانبی مد هند (IFJAS) را از 1 تا 4 ژوئن 2020 به عنوان نمایشگاه مجازی برگزار می کند.

در این نمایشگاه بیش از 200 صادرکننده عضو که محصولاتشان را عملاً به نمایش می گذارند به نمایش گذاشته می شود. جواهرات مد ، جواهرات نیمه گرانبها ، ستول ، روسری ، شال ، کیف دستی ، کلاچ ، کیف پول ، کمربند ، کیف پول ، بندهای گردن ، مهره ها ، سنگها ، کریستال ، لوازم جانبی مو ، کفش های فانتزی مد ، خال کوبی و صحافی توسط شرکت کنندگان به نمایش در خواهد آمد .

راکش کومار ، مدیر کل – EPCH گفت که همه گیر کنونی Covid-19 منجر به قفل طولانی مدت شده و اقتصادهای بزرگ را تا آستانه پیش برد. “این زنجیره تأمین جهانی و تجارت بین الملل را مختل کرده است زیرا جابجایی مردم در آن سوی مرزها به شدت متوقف شده است. این نه تنها بر اقتصاد جهان تأثیر منفی گذاشته است بلکه مجریان برگزاری نمایشگاه های نمایشگاه را در جهان مجبور کرده است نمایش های آنها را لغو کنید و به دنبال گزینه هایی برای معامله تجاری بگردید. ”

به دلیل این بحران پزشکی ، نهاد صنعت همچنین نتوانست چهل و نهمین دوره نمایشگاه IHGF – دهلی را که قرار بود از 15 تا 19 آوریل 2020 برگزار شود ، برگزار کند. در این مدت ، EPCH با سازماندهی صوتی / تصویری با صادرکنندگان عضو درگیر شد. وبینارها و ایده نمایشگاه های مجازی برای صادرکنندگان عضو آن ارائه شد. یک سری وبینارها برای آگاهی بخشی از اعضای شورا در مورد مفهوم نمایشگاه های مجازی انجام شد و نگهداری کامل از طریق یک تیم از کارشناسان فنی و همچنین طراحی انجام شد.

یک فعالیت تبلیغاتی شدید توسط EPCH انجام شده است تا انگیزه خریداران در سراسر جهان را برای شرکت در همان طریق پست الکترونیکی و همچنین تماس تلفنی ایجاد کند. جدا از این ، مأموریت ها و سفارتخانه های هند نیز برای توزیع اطلاعات به خریداران در کشورهای خود ، در جریان بوده اند.

نمایش صنایع دستی ، نمایش های مد و وبینارها از نکات قابل توجه در نمایشگاه تجاری مجازی خواهد بود. Vineet Bhatia ، رئیس جمهور ، IFJAS گفت که جواهرات و لوازم جانبی مد در گروه های صنایع دستی در سراسر کشور طبق سنت ها و فرهنگ های منطقه مربوطه تولید می شود و از این رو در تولید آن قدرت زیادی دارد. “پتانسیل بازار خارج از کشور جواهرات و لوازم جانبی مد بسیار زیاد است زیرا هند به میراث غنی هنر و صنایع دستی خود در این زمینه مشهور است. پیچیدگی ها و نفیس بودن جواهرات سنتی هند و همچنین معاصر باعث ایجاد جایگاهی برای این نوع محصولات شده است. در بازار جهانی ، “او گفت.

کومار افزود که انتظار می رود از خریداران خارج از کشور و خریداران خرده فروشی هند با استقبال خوبی روبرو شود زیرا فعالیت های تبلیغاتی شدیدی توسط EPCH انجام شده است تا غرفه داران از طریق تعامل با خریداران بازدید کننده بهره مند شوند.

EPCH یک سازمان اوج برای ارتقا of صادرات صنایع دستی از کشور و ایجاد تصویر تجاری از محصولات صنایع دستی است. همچنین سازمان دهنده نمایشگاه IHGF – دهلی است. نمایش های منسوجات و نمایشگاه IHGF دهلی به زودی در ماه ژوئن و ژوئیه 2020 دنبال می شود.