DHFL: آدانی ، پیرامال ، دیگران پیشنهادات مربوط به شرکت مالی غیر بانکی مشکل دار DHFL را اصلاح می کنند

بمبئی: سه نفر با اطلاع از موضوع ، OakTree ، Piramal Group ، Adani Capital و SC Lowy پیشنهادات خود را برای Dewan Housing Finance Ltd (DHFL) و دارایی های آن تا 50٪ پس از رد پیشنهادات قبلی توسط وام دهندگان ، مطرح کردند. گفته می شود که مدعیان تا 50 شرط کاهش یافته اند ، به وام دهندگانی که حدود 88000 کرور روپیه به سرمایه گذار خانگی داده اند ، اجازه می دهد روند حل ورشکستگی را پیش ببرند.

مردم گفتند که Oaktree Capital پیشنهاد خود را به حدود 31،000 کرور از 27،500 کرور افزایش داده است ، در حالی که Piramal پیشنهاد می دهد که حدود 23،000 کرور ، از 15،600 کرور ، به استثنای سود وام های خرده فروشی که در دوره قفل / ورشکستگی تعلق می گیرد ، پرداخت کند. گفته می شود پیرامال مایل است 3000 کرور دیگر به دلیل پرداخت بهره ای که سرمایه دار مسکن از وام گیرندگان خرده فروشی دریافت نکرده است ، پرداخت کند.

در حالی که Oaktree می خواهد کل شرکت را به دست آورد ، پیرامال قصد دارد دارایی های خرده فروشی DHFL را خریداری کند. سرمایه آدانی و SC Lowy علاقه مند به دریافت وام هایی هستند که به موسسات و پروژه های توان بخشی در محله های فقیرنشین (SRA) داده می شوند. به گفته افراد ذکر شده در بالا ، SC Lowy 2300-2600 کرور برای وام های عمده فروشی ، در مقایسه با 1300 کرور ، پیشنهاد می دهد. آنها گفتند كه آداني سرمايه پيشنهاد خود را حدود 20٪ به 2750 کرور افزايش داد.

DHFL به سوالات ET پاسخ نداد. با پیشنهاد دهندگان فردی نمی توان بلافاصله برای اظهار نظر تماس گرفت.

یک بانکدار در این بحث گفت: “پیشنهاد دهندگان همه شرایط را پس گرفته اند و همچنین پیشنهادات خود را پس از بحث با طلبکاران بهبود بخشیده اند.” این شخص گفت که تصمیم گرفته شد که از این پس هیچ شرطی به پیشنهادات پیوست نشود.

این شرایط شامل کاهش ارزش تصویب در صورت تقلب اثبات شده و عدم پرداخت هیچ گونه بدهی مالیاتی به فروش تجارت بیمه DHFL بود. برخی از داوطلبان همچنین برای انجام کارهای دقیق تر ، وقت بیشتری خواسته بودند.

مدیر منصوب شده توسط بانک ذخیره هند (RBI) احتمالاً هفته آینده با بازگشت سرمایه دار خانگی به مجموعه های ماهانه قبل از سطح Covid ، پیشنهادات الزام آور خود را نهایی خواهد کرد. در ماه اکتبر ، بیش از 1200 کرور از طریق بازپرداخت ها و انتقال مانده ها جمع آوری کرد.

فرد دیگری که در مذاکرات شرکت داشت ، گفت: “برخی موارد مربوط به انطباق و قانون پیش از بررسی مجدد برنامه ها مرتب شده است.”

SBI Capital Markets در حال مطالعه برنامه های حل و فصل است و احتمالاً توصیه های خود را در تاریخ 12 نوامبر ، زمانی که انتظار می رود کمیته طلبکاران تشکیل جلسه دهد ، ارائه می دهد. آنها احتمالاً در 18 نوامبر درباره آنها رأی خواهند داد. این برنامه ها دو نوع است – یا Oaktree کل کار را به دست می آورد یا بقیه آن را به صورت جزئی ، بسته به نحوه ارزیابی امکان پذیر بودن برنامه های احیای طلبکاران.