deloitte india: گزارش CII – Deloitte India افزایش پهنای باند در هند در حین قفل شدن Covid را نشان می دهد

بر اساس گزارش CII-Deloitte هند “پهن باند برای توسعه فراگیر – اجتماعی ، اقتصادی و تجاری” ، رشد در صنعت باند پهن با افزایش وابستگی به ارتباطات اینترنتی قابل اعتماد برای شهروندان در خانه در میان همه گیر Covid-19 ، کاتالیز شده است.

Sathish Gopalaiah ، شریک و رهبر بخش مخابرات Deloitte Touche Tohmatsu India LLP ، نقش نقش تحول پذیر و حیاتی باند پهن را در اقتصاد دانش هند ایجاد می کند. گوپالایا گفت: “فراگیری برای رشد باند پهن بسیار مهم است.”

“برای مهار قدرت واقعی پهنای باند ، باید فراگیر باشد. این واقعاً می تواند برخی از چالش های اقتصادی – اجتماعی را برطرف کند – می تواند چالش های مربوط به مراقبت های بهداشتی و آموزشی با کیفیت را کاهش دهد این می تواند تنوع نیروی کار را بهبود بخشد زیرا افراد می توانند از مکان مناسب خود کار کنند. ” او اضافه کرد.

این گزارش رشد بی سابقه مصرف داده و تقاضای پهنای باند مورد نیاز برای فعالیت های روزمره – از کار تا سرگرمی را برجسته می کند. تعداد کاربران باند پهن در هند در مارس امسال از 687 میلیون نفر عبور کرد ، با یک کاربر پهنای باند متوسط ​​بی سیم که هر ماه حدود 11 گیگابایت داده مصرف می کند – از بالاترین در جهان است. میزان ترافیک OTT در آوریل امسال نیز با افزایش 265 درصدی روبرو شد ، در حالی که حجم سفارش در ژوئن در مقایسه با فوریه سال جاری 17 درصد رشد داشت.

گوپالایا معتقد است: “وابستگی به پهنای باند برای ماندن در پشت بیماری همه گیر وجود دارد.”

گوپالایا تأکید کرد که در مناطق روستایی هند بدون شک فرصتهای زیادی برای رشد فراهم شده است ، جایی که مشترکان پهنای باند از 12 در صد در مارس 2018 به 29.1 در مارس امسال رشد کردند.

“با 30٪ نفوذ ، فرصت را برای رشد باند پهن و بی سیم و بی سیم فراهم می کند. چندین بخش – آموزش ، مراقبت های بهداشتی ، کشاورزی و حتی تجارت الکترونیکی و کار در خانه – می تواند عامل این رشد باشد. ”

ارتباط پهن باند با هند تنها با گسترش همه گیر شدن تقویت شد. هفته اول قفل شدن با 30 درصد افزایش بازدید اطلاعات روبرو شد. تقاضا برای پهنای باند ثابت در سطح 2-3 شهر به شدت افزایش می یابد ، در حالی که مشتریان موجود خواستار سرعت بالاتر و تخصیص داده بیشتر هستند.

گزارش CII – Deloitte می داند که این افزایش به مثبت برای اقتصاد و مشاغل تبدیل شده است. پهن باند برای ایجاد شغل از طریق تقاضای نیروی کار در شرکتهای مبتنی بر فناوری جدید و اکوسیستم ایجاد شده در اطراف آنها ، ضمن دسترسی به فرصتهای شغلی و خودآفرینی ، ایجاد شده است.

گوپالایا گفت: “گسترش زیرساخت های باند پهن فرصت های شغلی مستقیم قابل توجهی ایجاد می کند. علاوه بر این ، یک اثر چند برابر در پایین دست وجود دارد که به طور غیر مستقیم شغل ایجاد می کند.” وی افزود: “از آنجا كه باند پهن به بهبود بهره وری و كارآیی مشاغل كمك می كند كه منجر به فرصت های شغلی بیشتری می شود”

برای مشاغل ، پهنای باند باعث کاهش هزینه های پرورش اکوسیستم مشتری و نیروی کار با دیجیتال می شود ، در زمان معاملات و خطاهای دستی صرفه جویی می کند. با این کار فشار برای رقمی سازی در ساخت و فرآیندهای معاملات خودکار AI / AI نیز به وجود می آید.

در این گزارش آمده است: “دولت می تواند افزایش بودجه سالانه این کشور را برای تأمین اعتبار دسترسی باند پهن جهانی در نظر بگیرد – هند می تواند درصدی از تولید ناخالص داخلی خود را در بودجه سالانه به عنوان سرمایه گذاری در جهت توسعه این زیرساخت حیاتی تخصیص دهد.”