Bharti Infratel: بدترین بخش بخش مخابرات است ، می گوید Bharti Infratel ، پس از ثبت بالاترین برج اضافه شده

دهلی نو: شرکت اخل گوپتا ، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابراتی Bharti Infratel ، که بالاترین میزان اضافه شدن برج در طی هشت سال را به خود دیده است ، انتظار دارد که رشد قوی برج ها ادامه یابد ، زیرا بدترین بخش در زمینه مخابرات است.

“در حالی که ما هیچ راهنمایی نمی کنیم … اما امیدواریم که این روند ادامه یابد زیرا بخش مخابرات همانطور که کووید نشان داده است ، حیات نجات مطلق این کشور است و تعمیق آن با ظرفیت بیشتر و پوشش بیشتر یک خواسته ملی است” گوپتا روز جمعه در تماس با درآمد پست گفت.

وی گفت: “این فقط یک مسئله زمان است که رشد در بخش مخابرات ، از بین بردن همه عدم قطعیت های قانونی ، به طور حتم بازگشت خواهد کرد.”

در دوره جولای-سپتامبر ، اینفراتل شاهد بیشترین افزایش برج خالص در هشت سال گذشته و بیشترین افزایش جمع آوری خالص در سه سال گذشته بوده است. اضافه درآمد ناخالص آن دو بار جهش پیدا کرد و به ترتیب 2،610 افزایش یافت. علاوه بر این ، 60٪ از خروجی ها به 493 کاهش یافته است که منجر به افزایش خالص اجاره 2،117 می شود.

شرکت کارگزاری Jefferies در یادداشتی پس از درآمد گفت: “اگرچه ممکن است افزایش اضافات اجاره در این سه ماه به دلیل تقاضای 1Q باشد ، اما کاهش اجاره بهای خوبی برای Bharti Infratel است.”

در همین حال ، متوسط ​​مطالبات شرکت طی دو سه ماهه گذشته از 56 روز به 70 روز رسیده است.

جفرز گفت: “در حالی كه به نظر می رسد خروج اجاره خانه در حال كاهش است ، با توجه به افزایش فشارها روی دریافت از تلفن های گازی ، جمع اضافات ناخالص قابل افزایش نیست.”

در تماس تلفنی ، گوپتا گفت که منصفانه است که تصور کنیم مطالبات پس از اتمام ادغام بین برجهای سند و بهارتی اینفراتل به شدت کاهش می یابد.

در حالی که اپراتورها به جای مدل های انرژی ثابت ، تنظیمات “عبور” را انجام داده اند ، حاشیه انرژی همچنان منفی بوده و به منفی 3.3٪ از منفی 2.1٪ کاهش یافته است.

ساچین نایک ، مدیر عملیات ، بهارتی اینفراتل گفت: “حاشیه منفی به دلیل برخی اختلافات (با اپراتورها و صورتحساب اشتباه با تأمین کنندگان انرژی) و این مدل که برای اولین بار تصویب شده است ، به وجود آمده است.” “اما ما اطمینان داریم که این اختلافات حل خواهد شد و به راهنمایی های 0-3٪ ما باز خواهد گشت.”

ادغام Bharti Infratel را در 30 روز ارسال کنید ، که زیرمجموعه شرکت Bharti Airtel نخواهد بود ، به برجهای سند تغییر نام می یابد. سهام Airtel و Vodafone Plc در واحد تجاری ادغام شده 36.7٪ و 28.2٪ خواهد بود. سهم Vodafone Idea از 11.15٪ در ایندوس با پول نقد مبادله خواهد شد (به ارزش 4000 کرور) ، اما 2400 کرور از این مبلغ توسط Bharti Infratel بابت بدهی های فوق العاده VIL حفظ می شود. این شرکت انتصاب Bimal Dayal را به عنوان MD و مدیرعامل اعلام کرده است.

واحد تجاری ترکیبی دارای پایه برج 169،000 ، پایگاه همبستگی 311،000 ، درآمد 25566 کرور ، سود پس از کسر مالیات 5034 کرور است. گوپتا گفت: “این واقعاً یک شرکت بزرگ است.”