bharti airtel: Airtel با استفاده از IBM ، Red Hat استقرار شبکه ابر ترکیبی را باز می کند

دهلی نو: بر اساس بیانیه ای ، Bharti Airtel مرحله اول شبکه ابر ترکیبی ابر خود را که با IBM و Red Hat ساخته شده است ، از ویژگی های ابر ترکیبی و قابلیت های شناختی ساخته است. با این کار ، مشتریان و شرکای اکوسیستم Airtel پایگاه انعطاف پذیری برای ساخت و استقرار برنامه های ابتکاری در شبکه ابری خواهند داشت. در بیانیه آمده است: “آنها همچنین عملکرد ، در دسترس بودن ، اتوماسیون و مقیاس گذاری ، از هسته تا لبه شبکه را افزایش می دهند.”

هنگامی که به طور کامل اجرا شد ، شبکه ابر ترکیبی Open Bharti Airtel به شرکا و مشتریان در سراسر صنایع کمک می کند تا از قدرت فن آوری های نوظهور مانند 5G و رایانه های لبه استفاده کنند.

Airtel با IBM و Red Hat سرعت بخشیدن به شبکه Open Hybrid Cloud خود را تسریع کرده است.

در سطح جهان انتظار می رود اپراتورهای مخابراتی تا سال 2022 بیش از 111 میلیارد دلار برای ارتقا cloud فضای ابری و سیستم عامل خود هزینه كنند.

در بیانیه اضافه شده است: “با افزایش روزافزون تقاضای مشتری برای خدمات اتصال بی وقفه و تداوم رشد تصاعدی در ترافیک داده ها ، Airtel این برنامه عظیم ابری سازی را آغاز کرده تا شبکه خود را چابک ، مقاوم و قابل توسعه کند”.

ایرتل با IBM برای ادغام اتوماسیون پیشرفته کار کرده و قصد دارد قابلیت های هوش مصنوعی یا هوش مصنوعی را در آینده به عنوان بخشی اصلی از تحول شبکه خود تعبیه کند.

“در این مرحله اول ، IBM و Airtel به طور مشترک” فقط یک کلیک “طراحی ابر ابر ترکیبی و قابلیت استقرار و عملیات” لمس سبک “را توسعه داده اند. این Airtel را قادر می سازد به سرعت اتصال شبکه را بهبود بخشد و تحول مداوم شبکه اصلی خود را تسریع کند.” در این بیانیه آمده است.

در این بیانیه آمده است كه Airtel قادر خواهد بود مقیاس خود را برای پاسخگویی به تقاضای بیشتر مشتری ، حضور سریعتر شریكان جدید و سرعت بخشیدن به راه اندازی سرویس های مبتنی بر ابر ابری ، ارائه دهد.