BBB S Ramann را برای سمت ریاست و مدیر عامل SIDBI توصیه می کند

دهلی نو: دفتر هیئت مدیره بانک ها (BBB) ​​، رئیس شکار بانک ها و م institutionsسسات مالی دولتی ، روز شنبه S Ramann و Shivendra Tomar را به ترتیب برای پست های CMD و MD SIDBI و IFCI توصیه کرد. اعضای BBB در بیانیه ای گفتند ، اعضای دفتر هیئت مدیره بانک ها در تاریخ 4 و 5 دسامبر سال 2020 با 20 نامزد برای جای خالی رئیس و مدیر عامل (CMD) بانک توسعه صنایع کوچک هند (SIDBI) مصاحبه کردند.

در این گزارش آمده است: “دفتر با در نظر گرفتن عملکرد آنها در مصاحبه و تجربه کلی آنها ، S Ramann را برای سمت رئیس و مدیر عامل در SIDBI توصیه می کند.”

رامان ، افسر سرویس حسابرسی و حساب های هند دسته ای 1991 ، در حال حاضر مدیرعامل شرکت خدمات الکترونیکی حاکمیت محدود (NeSL) ، اولین ابزار اطلاعاتی هند است.

علاوه بر این ، دفتر شیونندرا تومار را برای پست MD و مدیر عامل IFCI توصیه کرد.

تومار ، در حال حاضر ، مدیر عامل IFCI Venture Capital Funds Ltd ، یک شرکت تابعه از IFCI است.

حدود پنج نامزد برای سمت MD از IFCI ظاهر شدند.

BBB توسط دبیر سابق پرسنل و دبیر آموزش BP شارما هدایت می شود.

دولت در سال 2016 اساسنامه BBB را به عنوان مجموعه ای از متخصصان و مقامات برجسته برای ارائه توصیه هایی برای انتصاب مدیران کل و همچنین روسای غیر اجرایی بانک های بخش دولتی (PSB) تصویب کرد.

همچنین تدوین استراتژی های مناسب برای رشد و توسعه آنها وظیفه تعامل با هیئت مدیره همه PSB ها را به عهده داشت.

علاوه بر این ، از آن خواسته شد تا بحث استراتژی در مورد ادغام را بر اساس نیاز تنظیم کند. دولت می خواست هیئت های بانکی را تشویق کند تا استراتژی تجاری خود را تغییر دهند و همچنین روش هایی را برای ادغام و ادغام آنها با سایر بانک ها پیشنهاد دهد.