Ashneer Grover FIR: پلیس دهلی FIR را علیه BharatPe MD سابق Ashneer Grover به اتهام تقلب و کلاهبرداری تشکیل می دهد.

(این داستان در ابتدا ظاهر شد در 11 مه 2023)

شاخه جرائم اقتصادی (EOW) پلیس دهلی یک FIR را علیه مدیر عامل سابق BharatPe، اشنیر گروور به دلیل تقلب و کلاهبرداری به مبلغ 81 کرور به ثبت رسانده است.

FIR که بر اساس شکایتی که توسط شرکت BharatPe ثبت شده است، نام همسرش مادهوری جین گروور و سه بستگانش – دیپاک گوپتا، سورش جین و شوتانک جین را نیز ذکر می کند.

FIR در روز چهارشنبه تحت بخش های 406 (نقض اعتماد کیفری)، 408 (نقض اعتماد کیفری توسط منشی یا خدمتکار)، 409 (نقض اعتماد کیفری توسط کارمند دولتی، یا توسط بانکدار، تاجر یا عامل)، 420 (فریبکاری) ثبت شد. و تحريك غيرصادقانه تحويل مال)، 467 (جعل وثيقه ارزشمند، وصيت و…)، 468 (جعل به قصد تقلب)، 471 (استفاده از سند جعلي يا سابقه الكترونيكي اصل) و 120 ب (توطئه مجرمانه) قانون مجازات هند در ایستگاه پلیس EOW.

یک مقام ارشد پلیس که در جریان تحقیقات بود گفت که شکایتی دریافت شد و پس از بررسی اولیه در مورد اتهامات، FIR ثبت شد.

“ما از ثبت یک FIR توسط EOW در شکایت شرکت در رابطه با جرایم جنایی توسط آقای گروور، همسرش مادوری جین و سایر اعضای خانواده استقبال می کنیم. در 15 ماه گذشته، شرکت با یک شرارت و مخرب مواجه بوده است. بهارات پی در بیانیه ای گفت: کمپینی که توسط گروور علیه شرکت، هیئت مدیره و کارکنان آن اجرا می شود.

“ثبت نام FIR گامی در جهت درست است که مبادلات مشکوک مختلفی را که توسط خانواده برای منافع مالی شخصی آنها انجام می شود آشکار می کند. این FIR اکنون سازمان های مجری قانون را قادر می سازد تا عمیق تر در مورد جنایت تحقیق کنند و مجرمان را به دفاتر بکشانند.” ” آن گفت.

ما به سیستم قضایی و اجرای قانون کشورمان ایمان کامل داریم و خوشبین هستیم که این پرونده به نتیجه منطقی خود برسد. ” افزوده شد.