amitabh kant: هند باید به یک کشور اصلی صادر کننده تبدیل شود: Amitabh Kant ، مدیر عامل ، Niti Aayog

دهلی نو: آمیتاب کانت مدیر عامل شرکت نیتی آایوگ روز پنجشنبه گفت: اگر هند مجبور به رشد شود ، باید به بازارهای جهانی نگاه کند و به یک کشور اصلی صادر کننده تبدیل شود.

با شرکت در یک رویداد مجازی که توسط مجمع امور عمومی هند (PAFI) برگزار شد ، کانت گفت که هیچ کشوری بدون نفوذ به بازار ایالات متحده ثروتمند نشده است و هند باید به طور گسترده وارد آن شود.

وی گفت: “ما باید درک کنیم که جهانی سازی در طی چند دهه اخیر بخشهای گسترده ای از جمعیت را از بین برده است. اگر هند مجبور به رشد شود ، باید بازارهای جهانی را ببینیم و به یک کشور اصلی صادر کننده تبدیل شویم. بدون نفوذ به بازارهای جهانی نمی توانیم رشد پایدار داشته باشیم.” گفت کانت همچنین گفت هند اخیراً اصلاحات اساسی را در بخشهای زغال سنگ ، کشاورزی ، MSME و معادن انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: هر بحرانی فرصتی برای استفاده از فناوری برای جهش است و هند قدرت خود را نشان داده است. کانت گفت: “ما از فن آوری به روش بسیار بزرگی برای کارآمد ساختن هند استفاده کرده ایم.”

جان چمبرز ، بنیانگذار و مدیر عامل JC2 Ventures ، در این رویداد شرکت کرد و گفت هند موقعیت خود را در سهولت انجام تجارت و زیرساخت ها بهبود بخشیده است. چمبرز گفت: “لازم است همان پیشرفت چشمگیر 5 سال آینده را داشته باشد که در 5 سال گذشته داشته است.”

وی همچنین خاطر نشان كرد كه باید ببیند ابتكار اتكای به نفس هند در تصویر بزرگتر جهانی متناسب است.