Airtel: Trai برای جستجوی تمام جزئیات پیشنهادات تقسیم شده از Airtel ، Voda Idea

سازمان تنظیم مقررات مخابراتی هند (Trai) به زودی از Bharti Airtel و Vodafone Idea (Vi) درخواست می کند تا مطابق با دستور دیوان عالی کشور که دو شرکت مخابراتی مستقر را ملزم می کند جزئیات تمام پیشنهادات تقسیم شده خود را با تنظیم کننده بخش به اشتراک بگذارند ، رعایت کند.

جمعه گذشته ، دادگاه عالی كشور تجدیدنظر در خواست Trai را علیه دستور دادگاه مخابراتی تقریباً دو ساله تأیید كرد كه مقرراتی را كه شركت های مخابراتی را ملزم به گزارش همه تعرفه ها به منظور شفافیت و عدم تبعیض می كرد ، از بین برد. در حقیقت ، این شرکت به Airtel و Vi دستور داده بود که جزئیات پیشنهادات تقسیم شده خود را به تنظیم کننده اعلام کنند.

یک مقام ارشد Trai به ET گفت: “دیوان عالی کشور وظایف ما را تأیید کرده و از قبل به Airtel و Vi دستورالعمل هایی داده است تا اطلاعات پیشنهادی خود را به ما ارائه دهند … ما به زودی بر رعایت آن اصرار خواهیم کرد.”

وی گفت که مسیر آینده Trai ، که توسط تیم مالی و مشاوران حقوقی آن مورد بررسی قرار می گیرد ، ممکن است در این هفته صادر شود به محض اینکه “مقامات در مورد باند زمان تصمیم بگیرند” که به دو تلفن مجاز اجازه ارائه چنین اطلاعاتی را می دهد.

هدف تنظیم کننده بخش این است که بررسی کند آیا پیشنهادات تقسیم شده Airtel و Vi به مشتریان فعلی خود شفاف و بدون تبعیض هستند و همچنین اطمینان حاصل شود که هیچ کس از عناصر قیمت گذاری درنده در لباس چنین پیشنهادهایی وجود ندارد.

از طرف دیگر ، دو تلفن قدیمی در طی دادگاه های اخیر گفته اند که افشای اجباری جزئیات پیشنهادی می تواند باعث محرمانه بودن محرمانه تجاری شود و به رقبا کمک کند تا مشتریان خود را شکار کنند. آنها همچنین گفته بودند که افشای جزئیات پیشنهادهای بیشمار تقسیم شده برای آنها غیرممکن است.

دیوان عالی کشور ، در آخرین دستور خود ، این نگرانی را برطرف کرده و Trai را به محرمانه نگه داشتن جزئیات پیشنهادات تقسیم بندی شده تله و اطمینان از عدم افشای آن برای هیچ رقبا یا شخص دیگری ، راهنمایی کرده است.

آموخته شده است که مسیر آینده Trai به Airtel و Vi شامل “ارجاعات مفصلی به تقاضای گذشته تنظیم کننده برای کسب اطلاعات در مورد پیشنهادات تقسیم بندی شده ای است که این دو تلفن پیش از آن توجه نکرده بودند.

در حالی که Reliance Jio و مخابرات دولتی دستور Trai را رعایت كرده بودند ، Airtel و Vi به این دلیل كه مخالف رأی دادگاه مخابرات بود ، این عمل را انجام ندادند.

در دسامبر 2018 ، دادگاه رسیدگی به اختلافات و تجدید نظر در مخابرات (TDSAT) قانونی را در آیین نامه قیمت گذاری غارتگرانه Trai کنار گذاشته بود که برای گزارش همه پیشنهادات تقسیم شده به شرکت های مخابراتی نیاز داشت. حکم دادگاه به این معنی بود که Airtel و Vi می توانند تخفیف های سفارشی را برای حفظ مشترکان ادامه دهند و مجبور نیستند این پیشنهادات را به Trai گزارش دهند.

TDSAT ، به دستور خود ، گفته بود كه پیشنهادات و تخفیف های تقسیم شده به مشتریان موجود بدون تبعیض در یک بخش هدف ، به عنوان یک برنامه تعرفه ای محسوب نمی شود و نیازی به گزارش آنها برای برنامه های تعرفه ای عادی نیست. پس از آن ، ترائی در دادگاه عالی دستور دادگاه را به چالش کشید.

دادگاه اوج ، در دستور روز جمعه گذشته خود ، خاطرنشان كرد كه Trai اطلاعات مربوط به پیشنهادات تقسیم شده خود را كه بین ژانویه و دسامبر 2019 صادر شده بود ، از تلفن های مخابراتی جستجو كرده است ، اما چنین اطلاعاتی افشا نشده است.