Airtel IQ: Airtel با راه اندازی “Airtel IQ” با محوریت تجارت وارد بازار ارتباطات ابری 1 میلیارد دلاری می شود

دهلی نو: اپراتور مخابرات Bharti Airtel روز دوشنبه با راه اندازی “Airtel IQ” با محوریت تجارت ، به سرعت در حال رشد بازار ارتباطات ابری است. بیانیه شرکت می گوید ، یک پلت فرم ارتباطی ابر کانال ، Airtel IQ ، مبتنی بر ابر است که هدف آن این است که مارک ها از طریق ارتباط به موقع و ایمن تعامل با مشتریان را تعمیق بخشند ، و این حرکت را “تغییر بازی” برای ارتباطات سازمانی هند با تحول سریع نامید. بخش.

بازار ارتباطات ابری هند با تخمین 1 میلیارد دلار سالانه تقریباً 20 درصد رشد می کند.

ضریب هوشی Airtel از بین بردن نیاز به چندین بستر ارتباطی برای کانال های مختلف است و از قبل شرکت هایی از جمله Swiggy ، Justdial ، Urban Company ، Havells ، آزمایشگاه دکتر Lal Path و Rapido به عنوان مشتری Airtel IQ در مرحله بتا ثبت نام کرده اند.

این پلتفرم که اکنون به صورت تجاری در دسترس است ، بر اساس مدل پرداخت همزمان کار می کند به این معنی که هزینه های شرکت ها به سطح مصرف بستگی دارد.

در این بیانیه آمده است: “فقط با برش كد ، مشاغل می توانند خدمات ارتباطی مانند صوت ، پیامك ، تلفن گویا (پاسخ صوتی تعاملی) را در برنامه های خود و ویژگی های دیجیتالی در دسكتاپ و موبایل تعبیه كنند ، همه از طریق یك سیستم عامل واحد”.

Ajay Chitkara ، مدیر و مدیر عامل شرکت – ایرتل بیزینس گفت که بستر جدید می تواند به 30-40 درصد کاهش هزینه برای شرکت ها در مقایسه با مدل های سنتی تبدیل شود.

ایرتل انتظار دارد كه اكوسيستم مركز تماس بزرگ ، شركت هاي تجارت الكترونيكي و اينترنتي ، شركت هاي نوپا ، بانك ها و فعالان توليد و توزيع ، با توجه به نياز آنها به ارتباطات همه كانال ، اوليه پذير اين پلتفرم باشند.

Airtel با ذکر مثالی گفت ، برای مشتری که از طریق یک بستر آنلاین غذا سفارش می دهد و برای اطلاع از وضعیت سفارش خود با نماینده تحویل کالا تماس می گیرد ، کل ارتباطات از طریق ضریب هوشی Airtel به صورت یکپارچه و ایمن انجام می شود. این ارتباط رمزگذاری شده و تمام شماره های تلفن همراه / تلفن پوشانده شده است.

ضریب هوشی Airtel به طور کامل توسط تیم های مهندسی داخلی Airtel ساخته شده است.

در بیانیه Airtel آمده است: “به طور ذاتی در زیرساخت های درجه telco ادغام شده و با استعدادهای برتر دیجیتال طراحی شده است ، Airtel IQ قوی ، ایمن ، مقرون به صرفه و بصری است.”

Airtel یک بازیگر بزرگ در فضای اتصال کسب و کار به کسب و کار است و بیش از یک میلیون کسب و کار با نمونه کارهایی را ارائه می دهد که شامل اتصال ، ابر ، امنیت و همکاری و راه حل های مرکز داده است.

Adarsh ​​Nair ، مدیر ارشد محصولات ، Bharti Airtel ، گفت: “Airtel IQ اولین محصول در میان چندین محصول تغییر دهنده بازی است که ما به بازار عرضه خواهیم کرد”.

Nair اضافه کرد ، مشاغل به طور فزاینده ای به دنبال سیستم عامل های دیجیتال مبتنی بر ابر برای تعامل با مصرف کنندگان هستند و Airtel IQ برای بالا بردن سطح تولید ساخته شده است.