Airtel: طیف 4G را در حراجهای ژانویه و مارس افزایش می دهد ، نه 5G با این قیمت: مدیر عامل شرکت Airtel Gopal Vittal

گوپال ویتال ، مدیر اجرایی Bharti Airtel انتظار دارد که فروش موج های بعدی هوا در حدود ژانویه تا مارس 2021 برگزار شود ، در این نمایشگاه تلفن 2 شماره هند تنها به دنبال تقویت منابع طیف 4G خود است ، اما اگر حراج ها احساس حراج می کند ، موج های 5G را از دست بدهند قیمت های تنظیم شده توسط تنظیم کننده بخش غیرقابل قبول است. “ما از DoT (بخش ارتباطات راه دور) جمع آوری می کنیم که احتمالاً طی ماه های ژانویه تا مارس سال آینده یک طیف فروشی وجود دارد ، اما در صورت فروش موج های 5G ، ما نمی توانیم آن را با قیمت های رزرو فعلی توصیه شده توسط Trai خریداری کنیم زیرا هیچ مشکلی وجود ندارد مورد ، “گفت ویتال. وی افزود که Airtel طیف زیر Ghz خود را که برای پوشش داخلی و روستایی و برخی از طیف ظرفیت در باندهای 1800/2300 Mhz ایده آل است ، تقویت می کند.

ویتال در حالی صحبت می کرد که سهام Airtel قبل از بسته شدن 4.26٪ بالاتر در 451.45 Rs ، قبل از بسته شدن 4.26٪ بالاتر از روز در روز ، در پس از گزارش نتایج جامع مالی سه ماهه دوم ، که با ضررهای تلفیقی باریک تر ، درآمد سه ماهه ثبت شده ، افزایش متوسط ​​درآمد هر تحلیلگران می گویند کاربر (ARPU) ، حاشیه های عملیاتی را در حال افزایش ، اضافات مشترک 4G قوی و استفاده از داده و صدا قوی است.

“چاپ موبایل هند Bharti در بسیاری از زمینه ها از جمله رشد در کل زیرمجموعه ها بدون رقت ARPU که کیفیت اضافه شدن مشتری را نشان می دهد ، پیشرفت قابل توجهی را نشان می دهد. نرخ چرخش پایین تر افزایش ارزش مادام العمر مشتریان و ادامه تحویل 4G خالص افزودنی ، که اکنون احتمالاً با رهبر بازار مطابقت داشته است (بخوانید: Reliance Jio) ، “کارگزاری ICICI Securities در یادداشتی گفت. علاوه بر این ، پایگاه مشترک بالاتر 4G تلفن را قادر می سازد تا هر زمان که چنین افزایشی رخ دهد ، افزایش تعرفه را به ARPU منتقل کند. گلدمن ساکس اضافه کرد که داده های 9-12 ماه گذشته نشان می دهد که Airtel تا حد زیادی اختلاف در مقابل Jio در مورد رشد درآمد بی سیم را کاهش داده است.

Vittal روز چهارشنبه گفت Airtel علاقه ای به پیشبرد افزایش تعرفه ها ندارد زیرا خطر از دست دادن رقابت خود را دارد ، اگرچه بسیار خوشحال خواهد شد که بلافاصله هر اپراتور دیگری را پیش ببرد. اگرچه او گفت كه Airtel فقط در صورت برتری در ARPU رقبا – كه معیار اصلی عملکرد آن است – در آینده نزدیك به این شركت پیش می رود ، می تواند برنده این امتیاز باشد. تلفن ارتباطی 13.9 میلیون کاربر را افزایش داد که ARPU را به بالاترین سطح 3 ساله 162 روپیه ، از 157 روپیه در سه ماه ژوئن ، رساندند.

مدیر عامل شرکت ایرتل مجدداً تأکید کرد که تعرفه ها پایدار نیستند و باید سریعاً افزایش یابد تا ARPU در ابتدا به مارک 200 روپیه و سپس به 300 روپیه برسد. اما وی هشدار داد که ارزیابی “آمادگی رقابتی قبل از افزایش تعرفه” نیز به همان اندازه حیاتی است. ، “اگر شركت تلفن همراه دیگری پیش قدم شود ، Airtel ترجیح می دهد در صورت نیاز در همان روز پیگیری كند”. مدیر ارشد اجرایی گفت ، Airtel همچنین از DoT توضیحاتی در مورد شرایط پرداخت درآمد ناخالص تعدیل شده (AGR) خود خواسته بود ، اما از اشتراک مشخصات جزئی خودداری کرد. این شرکت تلفنی بیش از 18000 کرور از حدود 44000 کرور بدهی AGR خود را پرداخت کرده و باید بقیه را به صورت اقساط سالانه تا 31 مارس 2031 پرداخت کند.

دیوان عالی کشور از بازرگانان تلفن خواست تا 10 مارس از کل حقوق خود را تا 31 مارس 2021 پرداخت کنند. DoT اینگونه تفسیر کرده است که شرکتهای بازرگانی باید 10٪ دیگر مانده تعادل خود را تا مارس 2021 پرداخت کنند اما Airtel و Vodafone Idea نظرشان را می دهند آنها تاکنون بیش از 10٪ پرداخت کرده اند و فقط تا 31 مارس 2022 باید پرداخت بعدی را انجام دهند. ویتال گفت که رژیم اتهامات استفاده از اتصال با اتصال صفر (IUC) از ژانویه 2021 “هیچ تأثیر مهمی” بر درآمد نخواهد داشت همه تلفن های موبایل در این امتیاز برابر هستند. ترائی اجرای موازین صفر IUC را از موعد مقرر اولیه ژانویه 2020 به ژانویه 2021 موکول کرد. در حال حاضر ، IUC از طریق تلفن ارتباط مبدا به شرکت مخابراتی مقصد پرداخت می شود.