accenture: 271 میلیارد دلار هزینه های مصرف کننده برای انتقال از پول نقد به کارت ، پرداخت دیجیتال تا سال 2023 در هند: Accenture

دهلی نو: انتظار می رود در حدود 66.6 میلیارد معامله به ارزش 270.7 میلیارد دلار تا سال 2023 در هند از پول نقد به کارت و پرداخت دیجیتال تغییر یابد و تا سال 2030 بیشتر به 856.6 میلیارد دلار افزایش یابد ، گزارش روز سه شنبه Accenture اعلام کرد. در این گزارش با عنوان “انجام یک بازی طولانی در مدرن سازی پرداخت ها” ، این تغییر سریع به پرداخت دیجیتال به دلیل همه گیری COVID-19 ، نیاز بانک ها به مدرن سازی سیستم های پرداخت خود را فوراً افزایش می دهد.

این گزارش بر اساس نظرسنجی از 120 مدیر پرداخت در بانک های جهانی در مورد تحول در تجارت پرداخت های خود است ، زیرا بانک ها برای رقابت با ارائه دهندگان پرداخت دیجیتال غیر بانکی و مطابقت با مقررات جدید سرمایه گذاری های چند ساله انجام می دهند.

این گزارش که بین ماه های ژوئیه و آگوست سال جاری انجام شده است ، بازارهایی از جمله استرالیا ، برزیل ، کانادا ، چین ، هند ، نروژ ، سنگاپور ، تایلند ، انگلیس و ایالات متحده را مورد بررسی قرار داده است. این گزارش خاطر نشان كرد كه انتظار می رود كاهش حجم وجه نقد براساس مفروضات GlobalData و Accenture Research صورت گیرد.

همچنین ، پیش بینی معاملات غیر نقدی در هزینه های مصرف کننده با استفاده از داده های تکامل وجه نقد و نرخ MSC ارائه شده توسط GlobalData محاسبه می شود.

در این گزارش پیش بینی شده است که نزدیک به 420 میلیارد معامله به ارزش 7 تریلیون دلار در جهان انتظار می رود تا سال 2023 از پول نقد به کارت و پرداخت دیجیتال تغییر یابد – و تا سال 2030 به 48 تریلیون دلار افزایش یابد.

در این گزارش آمده است: “در هند 66.6 میلیارد تراکنش به ارزش 270.7 میلیارد دلار پیش بینی می شود که تا سال 2023 از پول نقد به کارت و پرداخت دیجیتال تغییر یابد – و تا سال 2030 به 856.6 میلیارد دلار افزایش یابد.”

این گزارش می افزاید: حرکت سریع به سمت پرداخت دیجیتال فشار بیشتری را بر بانک ها وارد کرده است ، به طوری که سه چهارم (75 درصد) از مدیران بانک بررسی شده می گویند که همه گیری فوریت برنامه های آنها برای مدرن سازی سیستم های پرداخت را افزایش داده است.

“سولاب آگاروال” ، مدیر ارشد عمل پرداخت های Accenture در جهان ، گفت

وی افزود: در حالی كه سرمایه گذاری بانك ها در سیستم های پرداخت جدید عمدتاً بر رعایت مهلت های انطباق متمركز شده است ، روش پیشبرد ارزش آنها با استقبال از تغییر پویای مصرف كننده و بهبود تجربه مشتری است.

“سونالی کولکارنی” ، سرب – خدمات مالی ، Accenture در هند ، گفت.

وی اضافه کرد ، با شروع کار بازیکنان جدید در ارائه پیشنهادات پرداختی و افزایش جذب طرح های “اکنون بخر پرداخت کنید ، بعداً پرداخت کنید” ، تجربه و راحتی مصرف کننده به طور چشمگیری بهبود می یابد.

وی گفت: “بانك ها در هند برای مدرن سازی سیستم های پرداخت خود چندین سال سرمایه گذاری كرده اند و پیش رو داریم ، ما انتظار داریم آنها را تقویت كنند تا مقیاس بندی و بهبود انعطاف پذیری عملیات پرداخت دیجیتال را افزایش دهند.”